Uitgebreid probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

signorruben

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Ik weet niet helemaal of ik op deze plek goed zit om te posten, maar ik hoor het anders wel.
Ik werk op een Acer Aspire 1640Z en heb de volgende problemen:

- Mijn computer loopt bij de simpelste acties (zoals het opstarten van Word) al vast. Op zulke momenten kan ik eerst alleen nog de muis bewegen, waarna deze het vaak ook begeeft. Dat 'ie vast loopt gebeurd echter ook wel eens als ik aan het opstarten of afsluiten ben, waarna ik de uit-/aanknop zolang ingedrukt moet houden dat 'ie op die manier afsluit.

- Mijn accu functioneert niet zoals dat zou moeten. Als ik de stekker van het lichtnet afhaal heb ik vaak nog maar een kwartier batterijduur over en dat bij 10% schermverlichting en een lage CPU-snelheid.

- Als ik mijn computer opstart krijg ik vaak kort een blauw scherm te zien (niet het scherm van de diskcheck!) wat na minder dan een seconde weer verdwijnt waarna de computer weer opnieuw begint met opstarten. Soms herhaalt dit proces zich.

- Ik kan sinds een tijdje niet meer op de normale manier de C: en D: schijven openen. Als ik dit probeer komt bij beide de melding "C:\resycled\boot.com is geen geldige Win32-toepassing" te voorschijn.

- Verder is mijn computer af en toe erg traag, terwijl hij andere keren erg snel is!

Ik hoop dat iemand mij snél en doelgericht kan helpen, voordat ik in een impuls mijn laptop uit het raam gooi!

Bij voorbaat dank,
Ruben

Laatst bewerkt:
alles back-up'en op een externe harde schijf.
daarna de recovery dvd gebruiken. en hij is weer terug zoals je hem gekocht hebt.
accu probleem kan niet verholpen worden, die is gewoon op.

alles back-up'en op een externe harde schijf.
daarna de recovery dvd gebruiken. en hij is weer terug zoals je hem gekocht hebt.
accu probleem kan niet verholpen worden, die is gewoon op.

Ik heb al 2 keer eerder alles geback-upt en de recovery dvd gebruikt, maar steeds komt er op een gegeven moment een bepaald probleem tot stand. Verder doet de accu het niet meer vanaf het moment dat de garantieperiode van de accu ophield.

Kijk ff op deze thread http://www.helpmij.nl/forum/showthr...t.com+is+geen+geldige+Win32-toepassing&page=2 #22.
Je bent vermoedelijk(99,9%) het slachtoffer van een trojan.
In die thread staat hoe iemand 't heeft opgelost!
Kijk ook ff hier de trojan is een DNS-changer,lijkt erop dat je steeds op 'n verkeerde site komt,verkeerde link aanklikt, dubieuze"gratis aangeboden" software download of links opent die door je "vrienden" worden doorgelinkt!You name it!
Kijk ook nog ff hier en hier .
Hier een commentaar van iemand die erachter is gekomen hoe/waar hij deze trojan opgelopen heeft,misschien dat je het herkent?

Ik heb via pctools het programma SPyware doctor aangeschaft; ik had een aantal infecties, en deze kun je dan in quarantiaine plaatsen. Nu waren het er slechts 3, en ik klikte zomaar voor details van de infectie "Trojan.DNSCHANGER, en wat zie ik: dat in de SUperplaatser van Speurders.nl deze infectie verstopt zit. Ik had dit programma 2x geinstalleerd omdat het niet goed werkte; Beide installaties bevatten deze infectie.
Bron:http://www.security.nl/artikel/25823/1/Trojan.DNSChanger.html

Trojan.Flush.K kopieër & plak deze naam maar eens in Google!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan