• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitgebreide filter

Status
Niet open voor verdere reacties.

ybesse

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
44
Goedendag,

Ik heb een mooie lijst gemaakt, met een uitgebreide filter. Alle voorwaarde voldaan.
3 rijen
1 voor de labels
1 voor de invoer
1 lege.

Nu wil ik alleen filteren, doet hij helemaal niets. Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten?
 
Laatst bewerkt:
Je kan altijd een voorbeeldbestandje posten zodat wij kunnen zien wat je hebt, en wat je wil bereiken.
 
Dit werkt toch normaal.
Bij lijstbereik zet je A4:E14 en bij criteriumbereik A1:E2 ,selecteer, bij Actie Lijst in cel filteren >> OK
 
Ok deze werk nu...

Maar stel ik heb meerdere kolommen met installaties.

En dat ik die dan wil filteren?? Moet ik dan in beide kolommen de tekst zetten of kan het slimmer.
Dus in kolom E en F staan installaties. En in beide staat af en toe vliegveld. Maar ik wil ze gefilterd hebben dat ik alle vliegvelden zie. Dus in kolom e & f?

Hoe moet dit?
 
Voor de duidelijkheid heb ik een nieuw voorbeeld gemaakt met wat ik wil....
Ik wil in het groene vakje 1x een tekst typen en in de kolommen E, f en G filteren.

Bijvoorbeeld ik wil alle projecten die met openbare verlichting te maken hebben. Maar dus niet alleen degene die in kolom E staat maar ook in de andere kolommen??

Ik weet dat het met een "of" werkt met schuin onder elkaar zetten. Maar voor de echte sheet zijn er nog meer project gegegevens met dit probleem. en dan wordt het boven in een volle bedoening.

Weet iemand een oplossing
 

Bijlagen

  • vooorbeeld.xls
    17,5 KB · Weergaven: 27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan