Uitgebreide "zoek en vervang" Tool ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tvhouwel

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2002
Berichten
258
Hallo,
Ik heb nogal wat html paginas te wijzigen.
Nu kan dat voor een groot gedeelte met de 'search and replace' functie binen DW, maar ik vroeg me af of er ook handiger programma's zijn om een groot aantal html pagina tegelijk te wijzigen.
Zo kan ik me voorstellen dat er een programma is om bijvoorbeeld van al je pagina's de volledige head sectie te vervangen. Dat gaat nu niet in DW want de huidige pagina's hebben niet allemaal exact dezelfde head sectie en dan worden ze niet meegenomen.
 
Ha Tvhouwel,
Ik gebruik om m'n homepage te maken Homesite. Hierin kun je zoeken en vervangen in het huidige document, alle geopende documenten, een hele map met alle submappen en zelfs in een heel projekt.
Grtz,
Eric
 
Geplaatst door eric2001
Ha Tvhouwel,
Ik gebruik om m'n homepage te maken Homesite. Hierin kun je zoeken en vervangen in het huidige document, alle geopende documenten, een hele map met alle submappen en zelfs in een heel projekt.
Grtz,
Eric
Bedankt, maar dat kan ik met DreamWeaver ook. Mijn probleem is dat ik bv tegelijkertijd van alle paginas de head sectie wil wijzigen. Terwijl met zoeken en vervangen dat niet lukt omdat die head sectie heel vaak net even verschillend is op veel paginas.
We blijven zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan