uitgeklapte tekst verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wneedshelp

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Goede avond

Ik heb een vraag. Op deze paginga--> http://www.hetgeertje.nl/welkom/puregraze.html maak ik gebruik van uitklapbare tekst. Maar als je 1 tekst uitgeklapt hebt, wil ik dat die weer verdwijnt als je op een andere 'lees meer' klikt. Kan iemand mij helpen met de juiste code hiervoor?

De code die ik nu heb gebruikt is:
HTML:
<script type="text/javascript">
function kadabra(zap) {
   if (document.getElementById) {
   var abra = document.getElementById(zap).style;
    if (abra.display == "block") {
    abra.display = "none";
    } else {
    abra.display= "block";
   }
   return false;
   } else {
   return true;
  }
  }
</script>

</li>
      <li class="tekstdikgroen">De koeien hebben allemaal hun horens<br />
      <span class="tekstdik">Alle koeien hebben van nature horens. Bij 't Geertje worden deze behouden.</span> <a href="#" class="tekstschuingroen" onclick="showHide('A6'); return false;">lees meer</a><br>
<div id="A6" style="padding-left:20px; display:none;"><br>I<span class="tekst">n de huidige veehouderij worden bijna alle melkkoeien onthoornd. De burger denkt zelfs dat alleen stieren horens hebben. Met horens is een koe compleet. Dit betekent wel dat koeien voldoende ruimte moeten hebben. Hebben zij dit niet, verwonden de koeien elkaar met hun horens.</span></span></div> 
<br /></li>
      <li class="tekstdikgroen">Natuurlijke dekking<br />
      <span class="tekstdik">Bevruchting gebeurt op de natuurlijke manier.</span> <a href="#" class="tekstschuingroen" onclick="showHide('A7'); return false;">lees meer</a><br>
<div id="A7" style="padding-left:20px; display:none;"><br><span class="tekst">In de vee- en varkenshouderij wordt de voortplanting vaak door kunstmatige inseminatie geregeld. Bij ons regelt zich dat volledig op de natuurlijk manier. De stier voor de koeien, 2 bokken voor de geiten en de beer voor de zeugen. </span></div></li>

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog steeds niemand een idee met welke code ik het weer in kan klappen? Want nu loopt de tekst op een gegeven moment het beeld uit als mensen het niet wegklikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan