Uitgeklede weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Zie bijgaande uitgeklede weergave in Windows7, mogelijk als gevolg van verkeerde instellinge??
Wat te doen??
 

Bijlagen

  • uzg.jpg
    uzg.jpg
    57,8 KB · Weergaven: 27
configuratiescherm>internetopties>tabblad geavanceerd> vinkjes onder multimedia controleren.
Het lijkt erg op IE zonder invoegtoepassingen.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je altijd dezelfde browser

Gebruik je altijd dezelfde browser
en doet dit zich bij alle websites voor?

Dan staat er waarschijnlijk bij de instellingen van de browser iets verkeerd
waardoor stylesheets niet gebruikt worden.

Bij Firefox bijvoorbeeld
kun je in het hoofdmenu kiezen voor [BEELD] >> [PAGINASTIJL] >> [GEEN STIJL]
dan krijg je hetzelfde effect.

Zo'n instelling kan per ongeluk gewijzigd zijn.
 
Bij Internet Explorer is dat geloof ik [BEELD] >> [OPMAAK] >> [GEEN OPMAAK]
 
Met info over firefox zal je weinig kunnen doen in IE, check de multimediainstellingen.
Toch lijkt er op dat deze IE bij jou is gestart zonder invoegtoepassingen, maar misschien schakelde je de meeste zelf uit. Dat kan ik hier niet zien.
Met naam de regel Afbeeldingen weergeven.

Deze is idd slim:
Bij Internet Explorer is dat geloof ik [BEELD] >> [OPMAAK] >> [GEEN OPMAAK]

Maar als je dat zo instelt geldt dat voor de pagina waar je op dat moment op surft, open je een nieuwe is de opmaak weer standaard als het in de opties zo is ingesteld.
Dus het ziet er zonder opmaak wel zo uit, maar zonder opmaak kan je daar niet voor vast instellen.

Mag ik je trouwens vragen hoe je beveiligd bent? omdat je IE er een beetje "eng" uitziet.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik je trouwens vragen hoe je beveiligd bent? omdat je IE er een beetje "eng" uitziet.
Zeker, maar wat bedoel je precies?? (zie b.v. geen 'beveiligingsnivo's' zoals in XP??
Die uitgeklede beelden treden trouwens bij mij onvoorspelbaar op; althans voor mij :( .
 
Maak je nog niet zo lang gebruik van windows?
Met beveiliging bedoel ik een virusscanner en een firewall, Als die 2 zwak of er niet zijn loop je best veel risico op infecties als je online bent.
Zonder firewall is het alsof je naakt een oorlogsgebied in loopt waar de kogels van alle kanten komen, om het maar op een platte manier uit te drukken.
En een realtime virusscanner die ook up to date moet zijn met de laatste updates net als windows, zou dan eventuele virussen kunnen ontdekken, en de firewall kan eventuele aanvallen blokkeren.
Ik moet zo even weg, mijn moeder is vanmorgen geopereerd dus ik ga zo even op ziekenbezoek.

Maar vertel eens wat over je computer gebruik, laptop of pc, recovery of install dvd van windows.
Weet je wel wat beveiligingssoftware is?
Bijvoorbeeld in een niet goed beveiligde windows internetbankieren zou je in het echte leven financieel ook nog schade op kunnen leveren.
http://www.tekstenuitleg.net/artike...n_antivirus_firewall/computer_beveiligen.html
Misschien kan je dit doorlezen.
 
Gebruik al jaren Windows, maar ben niet klemvast betr W7, dat immers heel anders is dan b.v. XP.
Gebruik MS Security Essentials en de Windows Firewall.
Begrijp overigens niet, wat dat te maken kan hebben met b.v. wat ik zie van Uitzending Gemist??
 
http://www.bitdefender.nl/scanner/online/free.html
Probeer deze online scanner eens uit.
MS Security Essentials staat de laatste tijd erg slecht aangeschreven in de peilingen.
http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/best-antivirus-software-for-2013.html
Als er zo ineens instellingen gewijzigd worden op je computer die je zelf niet uitvoerde, kan het komen door een infectie, of je veranderde zelf iets waardoor dit is ontstaan, of andere software die je installeerde wijzigde die instellingen, maar dat laatste lijkt me sterk.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik zelf een gekochte Avira, maar die staat er nog niet eens bij; net zo min als MSSE!!
 
Je kan er zelf ook wat op googlen, heb je avira en ms beveiliging beide geinstalleerd?
Wat heeft avira aan boord dan? hoeveel realtimescanners starten er op als windows start? Meer dan 1 zal je systeem niet ten goede komen.
Weet je iets van services en processen? of denk je dat dat er niks mee te maken zal hebben?
Heb je nog herstelpunten?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Doe wat hieronder staat beschreven.


Noot!!: Het terugzetten van Internet Explorer-instellingen kan niet ongedaan worden gemaakt. Tijdens het terugzetten gaan alle eerdere instellingen verloren. Deze kunnen niet worden hersteld. In plaats van alles terug te zetten, kunt u ook specifieke instellingen in het dialoogvenster Internetopties terugzetten of de geschiedenis van uw webpagina's verwijderen.


Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.

Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.

Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in.

Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.

Sluit Internet Explorer.

De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.
 
@Poekje
Heeft niet(s) geholpen.
Wat ik ook niet snap is, dat b.v. Marktplaats.nl vanaf mijn W7-laptop amper bereikbaar is, wat vanaf een oude XP geen enkel probleem oplevert.
 
Probeer eens Google Chrome?
IE heeft naar mijn ervaringen wel vaker dit soort dingen.
Google Chrome vind ik 10 keer beter dan IE. En is ook nog eens sneller :D
 
Heb Firefox en (Avira) Internet Security geinstalleerd alsmede de hele HD gescand: lijkt opgelost.
:D
Thx
 
Top! Avira schijnt inderdaad een goede AV te zijn , ik gebruik zelf MSE en G Data , ook erg tevreden mee , en ook Firefox is erg goed. Ook lekker snel en bijna geen problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan