Uitgelogged?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tizzje

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Berichten
9
Ok, ik had vandaag weer lekker wat virussen binnen. ( vanaf mijn pc werd volgens antivirus echt steeds tientallen "mail" gestuurd naar mensen. Iemand wou mij maar even lekker gebruiken om te spammen, dacht het dus niet he! :eek: ) Gelukkig naar wat gedoe ben ik daar van af maar ik heb dus nog 1 irritand probleem. Zo nu en dan flits mijn beeld een paar keer en dan doet die het gewoon maar schijn ik op alle sites waar ik ingelogged stond... dus weer uitgelogged te zijn. Help?:p
 
- Je krijgt helemaal geen (fout)melding?

- Welke browser ( internetprogramma ) gebruik je?

- Hebben die sites nog wat gemeen: flash, java enz.?
 
Explorer...
en ik word eigelijk overal uitgelogged, gaiaonline, vampirefreaks, aniway forum etc.

Owja ik vergat nog iets te zeggen. Soms dan doet die ook automatisch wat opties uit van het internet. ( volgens mij doet die dan alleen show pictures en play videos uit )

Geen foutmeldingen, alleen het scherm flitst een paar keer.
 
Laatst bewerkt:
Oke, heb je Internet Explorer 6 of 7?
Kan je evt. uitvinden via Help --> Over Internet Explorer en als je dat niet ziet --> Extra ( tandwieltje ) --> klikken in de rij op Menubalk ( dan komt er een v'tje voor te staan ).

Als je IE6 hebt kan je de IEFix proberen.
 
Hoe kan je zien welke versie je hebt?
Volgens mij probeerde mijn pc net ook uit het niets een programma te downloaden. :(
 
Welke versie je hebt, hoe je daar achter komt staat in m'n vorige bericht.

Dus:

Kan je evt. uitvinden via Help --> Over Internet Explorer en als je dat niet ziet --> Extra ( tandwieltje ) --> klikken in de rij op Menubalk ( dan komt er een v'tje voor te staan ).
 
Mooi, je kan dan de IEFix proberen.
Tooltje downloaden, uitpakken ( want het is een zip bestand ) en daarna tooltje starten ( dubbelklikken op het .exe bestand ).

Succes!:thumb:
 
xD Hitman pro is my new best friend!
Toch bedankt allemaal maar mijn pa gaf me dit programmatje en naar 4 uur lijkt mijn pc trojan en virus vrij!
Ik kan weer mijn eigen homepage instellen, mijn pc is minder traag... en van de andere problemen heb ik dus ook nog niks gemerkt, dus ik ga er vanuit dat alles opgelost is.:D
 
Mooi dat het is opgelost, maar toch is Hitman Pro niet aan te raden om geinstalleerd te laten staan. Hier staan alle redenen.

Doe ook nog maar dit als schoonmaak:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

En als de vraag dus is opgelost, mag je rechtsonderaan deze pagina klikken op Vraag is opgelost.
 
ok -.- nu krijg ik registry cleaner niet weg.
ondanks dat ik hem nu ge unistalled hebt blijft er zo irritand waarschuwens icoontje onderaan en als ik er op klik vraagt die of ik het weer wil installeren.

Even een hijackthis scan gedaan maar ik heb geen idee wat ik weg moet halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:D Eindelijk verwijdert, hoop dat ik nu echt verlost ben van alles.
 
Dat hoop ik ook, maar doe maar even voor de laatste restjes dit:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan