Trancilian
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jan 2009
Hoi ik zit met een probleem,
Wanneer ik sommige spellen speel, waaronder Racedriver Grid, Batman Arkham Asylum en Crysis 2 dan worden na enige tijd spelen de pixels uitgerekt naar hoeken van mijn scherm en ontstaat er distortion (zie foto).
als ik vervolgens bijvoorbeeld op youtube een video wil kijken dan zitten er allemaal kleine witte stipjes door het beeld (net als de ruis in oude zwart wit films), zelfs de grote thumbnails in verkenner hebben er dan last van.
Het probleem ontstaat steeds na enkele tijd en wordt dan steeds erger.
een ander probleem, wat misschien gerelateerd is aan deze, is dat de spellen GTA IV en Star Wars force unleashed 2 heel erg traag zijn ongeacht de grafische instellingen, terwijl ze voorheen gewoon vloeiend speelden.
Heeft iemand enig idee wat deze problemen kan veroorzaken? Is het kapotte hardware, crashende software/drivers, virus...
Mijn pc is zo'n 2 a 3 jaar oud met onderstaande specs:
Intel Core2 Quad Q9550 s775 2.8Ghz
8 gig ram
Maxtor DiamondMax 22 500GB S-ATA II 32MB Cache
Zalman ZM600-HP PSU 600Watt
Asus EAH 4870 512MB GDDR5 2x DVI, TV-out, PCIe 2.0
Gigabyte Triton Tower noPSU 3x120mm Fan ATX 5x 5.25 2x 3.5
Asus P5QL-E ATX,P43.DDR2,PCIe
Microsoft Windows Vista Home Premium 64Bit DVD NL SP1
bij voorbaat heel erg bedankt voor jullie hulp:thumb:
Wanneer ik sommige spellen speel, waaronder Racedriver Grid, Batman Arkham Asylum en Crysis 2 dan worden na enige tijd spelen de pixels uitgerekt naar hoeken van mijn scherm en ontstaat er distortion (zie foto).

als ik vervolgens bijvoorbeeld op youtube een video wil kijken dan zitten er allemaal kleine witte stipjes door het beeld (net als de ruis in oude zwart wit films), zelfs de grote thumbnails in verkenner hebben er dan last van.
Het probleem ontstaat steeds na enkele tijd en wordt dan steeds erger.
een ander probleem, wat misschien gerelateerd is aan deze, is dat de spellen GTA IV en Star Wars force unleashed 2 heel erg traag zijn ongeacht de grafische instellingen, terwijl ze voorheen gewoon vloeiend speelden.
Heeft iemand enig idee wat deze problemen kan veroorzaken? Is het kapotte hardware, crashende software/drivers, virus...
Mijn pc is zo'n 2 a 3 jaar oud met onderstaande specs:
Intel Core2 Quad Q9550 s775 2.8Ghz
8 gig ram
Maxtor DiamondMax 22 500GB S-ATA II 32MB Cache
Zalman ZM600-HP PSU 600Watt
Asus EAH 4870 512MB GDDR5 2x DVI, TV-out, PCIe 2.0
Gigabyte Triton Tower noPSU 3x120mm Fan ATX 5x 5.25 2x 3.5
Asus P5QL-E ATX,P43.DDR2,PCIe
Microsoft Windows Vista Home Premium 64Bit DVD NL SP1
bij voorbaat heel erg bedankt voor jullie hulp:thumb:
Laatst bewerkt: