marsmannetje
Meubilair
- Lid geworden
- 31 dec 2000
Hallo mensen,
Ik krijg vandaag de volgende foutmelding:
Uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt.
Kan niet alle gegevens voor bestand C:\WINDOWS opslaan. De gegevens zijn verloren gegaan
Deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de computerhardware of netwerkvoeding. Probeer het bestand elders op te slaan.
Dit gaat hierna tijden door met div bestanden en locaties.
De oorzaak is vermoedelijk mijn nieuwe videokaart Asus 9600XT. Sindsdien heb ik dit probleem.
Ik dacht eerst dat dit met t slecht verwijderen van mijn videokaart te maken had, dus had dat opnieuw gedaan en daarna mijn nieuwe videokaart opnieuw ingebouwd.
Toen was inderdaad het probleem opgelost. Tenminste de 1e 2 weken deed de kaart het behoorlijk goed.
Daarna kreeg ik steeds af en toe de bovenstaande foutmelding. Vandaag constant en lijkt niet goed meer te krijgen.
Nu ga ik zo meteen mijn oude videokaart weer inbouwen, zeer waarschijnlijk krijg ik zo mijn pc weer aan de praat, maar wat dan?
1. windows xp opnieuw installeren?
a. windows xp home installeren?
b. windows xp professional installeren?
2. videokaart terugbrengen naar winkel?
Wie kan mij advies geven?
Comp:
windows xp home
1800 mhz pentium; 512 mb geheugen
harde schijf 1 80 gb, harde schijf 2 160 gb
Ik krijg vandaag de volgende foutmelding:
Uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt.
Kan niet alle gegevens voor bestand C:\WINDOWS opslaan. De gegevens zijn verloren gegaan
Deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de computerhardware of netwerkvoeding. Probeer het bestand elders op te slaan.
Dit gaat hierna tijden door met div bestanden en locaties.
De oorzaak is vermoedelijk mijn nieuwe videokaart Asus 9600XT. Sindsdien heb ik dit probleem.
Ik dacht eerst dat dit met t slecht verwijderen van mijn videokaart te maken had, dus had dat opnieuw gedaan en daarna mijn nieuwe videokaart opnieuw ingebouwd.
Toen was inderdaad het probleem opgelost. Tenminste de 1e 2 weken deed de kaart het behoorlijk goed.
Daarna kreeg ik steeds af en toe de bovenstaande foutmelding. Vandaag constant en lijkt niet goed meer te krijgen.
Nu ga ik zo meteen mijn oude videokaart weer inbouwen, zeer waarschijnlijk krijg ik zo mijn pc weer aan de praat, maar wat dan?
1. windows xp opnieuw installeren?
a. windows xp home installeren?
b. windows xp professional installeren?
2. videokaart terugbrengen naar winkel?
Wie kan mij advies geven?
Comp:
windows xp home
1800 mhz pentium; 512 mb geheugen
harde schijf 1 80 gb, harde schijf 2 160 gb
Laatst bewerkt: