Uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Uitgestelde schijfbewerkingen mislukt

Dit topic is al eerder aan de orde geweest; ik heb dus al via de verkenner op "Eigenschappen harde schijf>Hardware>Eigenschappen>Beleidsinstellingen>Schrijfcache op de schijf inschakelen" gekeken.
Het probleem dat ik hierbij heb is dat de 2 opties op het tabblad beleidsinstellingen ALLEBEI GRIJS ZIJN: ik kan ze niet benaderen???
Moet ik hiervoor als administrator inloggen of zo? Of ligt dit bv. aan de BIOS-instellingen (verkeerd afdwingen snellere UDMA-modi)?

Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde terwijl ik wel administrator ben.. hmm..
lijkt meer bios setting dan.

Bij een SATA schijf, die gezien wordt als een SCSI schijf, gaat dat niet, bij een IDE of ATA schijf normaal gesproken wel.

Ik heb dus een SATA schijf die als SCSI wordt gezien :shocked:
Ik heb hier niet veel kaas van gegeten, lijkt mij toch iets met BIOS-instellingen of iets dergelijks? Ik kan me alleen niet herinneren iets gewijzigd te hebben, gelet op het feit dat ik genoemde meldingen pas sinds een week heb...

Gevonden op een ander forum, misschien werkt dat, enne, die grijze mogelijkheden voor die schijfcache, die staan goed.

Probeer eens de tijdelijke internetbestanden te wissen, en eventueel de geschiedenis

Internet explorer opstarten --- Extra --- Internetopties --- in het Algemeen venster zie je de optie Bestanden verwijderen (hier op klikken) daarna kun je de geschiedenis wissen (rechtonderaan in zelfde scherm)

Gevonden op een ander forum, misschien werkt dat, enne, die grijze mogelijkheden voor die schijfcache, die staan goed.
Quote:
Probeer eens de tijdelijke internetbestanden te wissen, en eventueel de geschiedenis

Internet explorer opstarten --- Extra --- Internetopties --- in het Algemeen venster zie je de optie Bestanden verwijderen (hier op klikken) daarna kun je de geschiedenis wissen (rechtonderaan in zelfde scherm)

heb ik hier het begin van het probleem gemist? TS geeft toch alleen maar aan dat hij 2 functies grijs heeft? Waarom tijdelijke internetbestanden wissen?

/off topic
Dit kan niet anders dan een deuk in mn ego veroorzaken :-) 2 mensen die de titel blijkbaar juist uitleggen terwijl ik gewoon zie van 'uitgestelde schrijfbewerkingen mislukt' en dan gewoon maar check wat in de eerste post staat. En hieruit afleidt dat het om wel of niet mogelijk om vinkje ergens te zetten gaat.
Ik zal mn mond houden :cool:

/end offtopic

Ach waarom, kan ik nog eens een reply'tje neerplempen.:D

Maare, @DichteMist, een pessimist zegt, wat een pest die mist, een optimist zegt, trekt wel op die mist.:)

Helaas nog geen reply gehad van die eventuele oplossing.

Ach waarom, kan ik nog eens een reply'tje neerplempen.:D

Maare, @DichteMist, een pessimist zegt, wat een pest die mist, een optimist zegt, trekt wel op die mist.:)

/offtopic
hahaha. die is steengoed! Ga ik inlijsten!!! :thumb:

/end offtopic

Probleem is inmiddels "vanzelf" verdwenen :shocked:
Zal wel iets met een of andere update te maken hebben gehad (ik heb het meeste op automatisch updaten staan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan