• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uithaallijst(tabblad splitsen naar verschillende tabbladen)

wilmaart

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Goedemorgen,

ik heb een tabblad (uithaallijst) met verschillende partijen bloembollen, deze staan op opgeslagen verschillende lokaties, nu wil ik van elke opslaglokatie een eigen tabblad hebben, ik ben al bezig geweest maar ik krijg het niet voor mekaar. wellicht jullie met jullie onmetelijke wijsheid wel.

mvrgr Wilmaart

Bijlagen

Ik tel 34 verschillende locaties in kolom A op werkblad uithaalijst (uithaallijst!).
Zijn dat de gewenste werkbladen? Je kunt natuurlijk gewoon een filter op kolom A zetten.

Beste Johan,

Dat heb je snel gedaan en ziet er mooi uit, alleen weet ik niet van power query. is het ook te doen met formules?

Het kan ook met formules, het mooiste zou zijn als je overal echte tabelletjes zou maken.
Met power query hoef je er verder niets aan te doen alleen de uithaallijst verversen of verlengen en de gegevens vernieuwen.
Ik weet natuurlijk niet hoe je aan die uithaallijst komt.

de uithaallijst haal ik uiteen Narvisieprogramma en converteerd naar excel
Bericht automatisch samengevoegd:

ik ben nu een beetje aan zelfstudie aan het doen, wat moet ik doen al ik een niet uithaallijst heb, voor elke zending heb ik een aparte uithaal/picklijst

Terug
Bovenaan Onderaan