Uitleg s.v.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo allemaal,
Ik ben nog niet zo bekend met dit fenomeen. Is er iemand die mij wil uitleggen hoe ik aan de weet kan komen waar ik het antwoord op een door mij gestelde vraag kan krijgen. Heb gisteren een log geplaatst op de internetpagina om 13.58 en krijg sindsdien berichten in mijn mailbox dat verschillend mensen er naar hebben gekeken. Als ik dan de link aanklik zie ik dat deze mensen ongeveer hetzelfde probleem hebben maar zie geen antwoord op mijn vraag. Ben ik ongeduldig of snap ik het niet helemaal.
Groeten Johnn.

Je bedoelt in "Helpmij tegen spywareoffensief"?

Er zijn meer mensen die graag hun log nagekeken zien, en als hun posten krijg jij gelijk een mail, want als je bijvoorbeeld een nieuwe topic had geopend zou het wel nuttig zijn meteen een mail te krijgen als er reacite was :)

Je moet goed kijken naar de quotes die Pieter en Olav aanhalen, bijvoorbeeld staat er bovenaan "Geplaatst door Johnncops", dan betekent dat dat jouw log nagekeken is :)

Tis wel even geduld hebben, gister en vandaag werden er best veel logs geplaatst en die zijn Pieter en Olav nu aan het verwerken :thumb:

even geduld dus :)

Ha die Hans,
Bedankt voor je snelle reaktie, t'is me nu duidelijk. Zal wat geduld moeten hebben maar weet nu hoe het werkt
Groeten Johnn.:thumb:

graag gedaan :)

zo te zien is je log al nagekeken, als je de andere reacties bekijkt :thumb:

Hallo Johncops.
Jij bedoelt die vraag ie je stelde in het helpmij tegen spyware offesief.
Het antwoord op jou vraag staat er ook in, alleen een paar pagina's verder. hier
Dat je mailtjes krijgt dat er een antwoord is, komt doordat je een mailtje krijgt standaard als er een bericht geplaatst is in de post waarin je een vraag/antoord gesteld/gegeven hebt.

Dus je moet als je de volgende keer een antwoord zoekt in bij die thread (helpmij tegen spyware offensief) even goed zoeken. Dit omdat er heel erg veel mensen met spyware problemen zitten en dus ook allemaal een log plaatsen en wij die ook allemaal proberen te beantwoorden. Dit gaat op volgorde van binnenkomst of als we met zijn 2-en of meer zijn dan werken we meestal naar elkaar toe, 1 begint bij de eerst binnen gekomen, nog niet verwerkte log en de ander bij de laatst binnengekomen, onverwerkte log.
Bij andere threads is het meestal wel duidelijk, omdat daar veel minder antwoorden en vragen worden gesteld.

Als je klaar bent met je antwoord en het heeft je geholpen en je bent van de problemen af, dan kan je je ook afmelden voor thread. hierdoor krijg je geen mailtjes meer dat er een nieuw bericht zou zijn.
Dit kan je doen door op de knop "Profiel" boven aan de pagina te klikken.
In jouw profiel staan de overwerpen waarbij je bent aangemeld of er staat "Je bent op dit moment niet aangemeld bij een onderwerp." in dat geval klik je op de tekst "(bekijk alle aangemelden onderwerpen)"
Daar vind je dan de regel voor "helpmij tegen spyware offensief" met daarachter de tekst "afmelden" klik daar dan op.
Succes,
Olav

Jammer Olav maar je was te laat :( Toch een mooie speech! :thumb:

Misschien een optie om ergens duidelijk te maken (bijvoorbeeld in eerste bericht "Helpmij tegen spyware offensief" ) dat je, als je een mail krijgt, niet meteen een reactie op JOUW log kan verwachten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan