uitleg videokaart eisen

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolkil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
welke video kaart is beter de hd3850 of dehd 4570 laptop versie?
volgens canyourunit.com is de 3850 beter maar kan ik daarom dit spel helemaal niet spelen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik denk dat de oude series van AMD (toen nog ATI) helemaal Crysis niet aankunnen. Ik zelf heb een 4670 met een Pentium 4 en die kan net Crysis (ook Warhead) met de graphics op medium (en sommige op low of zelfs uit!) gedraaid worden op mijn pc. Ik denk dat een laptop daar veel te weinig "grafische power" voor heeft, reken kracht genoeg, maar grafisch zijn laptops toch altijd aan de krappe kant... Maar inderdaad, de 3850 is beter...

Ik ben bang dat Crysis 2 te hoog gegrepen is voor jou laptop (en ook mijn computer :(), heel jammer, want het is een fantastisch spel....

mr32 :cool:

Mod edit

Je titel ietwat aangepast.Wellicht is nu wat duidelijker.

Succes met je vraag.

En nog iets, met die 3850 kom je zelfs met de huidige versies van Crysis te kort. Ik denk niet dat het fijn speelt met 12.1 fps... :confused:

En nog iets, met die 3850 kom je zelfs met de huidige versies van Crysis te kort. Ik denk niet dat het fijn speelt met 12.1 fps... :confused:

waarom speel ik crysis dan nu wel? ? alhoewel ook niet top inderdaad
ik zal effe alle specs geven.
amd athlon m300 x2 2.0 ghz
4gb ram
video kaart hd radeon 4570 met 512 mb video geheugen (kan extra pakken van ram tot 2.2 gb!!!:confused::confused::cool:

Nou, als ik hier kijk, denk ik dat je wel eens gelijk kunt hebben, al denk ik dat jou scherm wel iets groter is dan 1024x768... Maar dan nog denk ik helaas dat het met crysis 2 niet gaat lukken.

Je kunt het natuurlijk wel een keer proberen door de (binnenkort komende) demo downloaden en te spelen...

je heb gelijk ik ga dat spel hoogst waarschijnlijk niet kunnen spelen.:evil::evil:
ben alleen een beetje eigenwijs omdat ik hoop van wel:o:o

en ik ga inderdaad de demo proberen en duimen maar:)

Ik weet niet of je het al wist, maar 1 Maart komt de demo uit die geldig is tot 13 maart! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan