Uitlijnen van Footer

Status
Niet open voor verdere reacties.

markyy16

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Beste mensen,

Op mijn website http://www.computerenvoorsenioren.nl krijg ik de footer niet helemaal goed uitgelijnd. Het is namelijk zo als je over schakelt op oudere browsers dat de uitlijning van de footer voor geen meter meer klopt. Ook als je met je mobiel de website bezoekt is dit niet helemaal goed. Hebben jullie tips hoe ik mobile gerichte css kan schrijven en voor oudere browsers ?

Groetjes Mark

Ik zou beginnen met de fouten uit je HTML te halen. Allereerst kun je beter overstappen naar een HTML5 doctype (<!DOCTYPE html>), je gebruikt nu namelijk een xhtml doctype terwijl je je totaal niet aan de regels van xhtml houdt (alle tags moeten worden afgesloten, geen hoofdletters in de tags of attributen). Daarnaast gebruik je en aantal id's (new, subnews en drop-down-menu) meerder keren, dit mag niet. Als je meerdere elementen dezelfde naam wilt geven moet je daar class voor gebruiken.

en als ik naar jou contact formulier ga en ik klik op de verstuurknop zonder iets te hebben ingevuld dan is het een rommeltje aan de linkerkant.
Verder wel leuke site!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan