Uitlog problem!

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Ik heb nu een soort systeem alleen steeds als ik in dit systeem inlog en dan een page verder ga om bijvoorbeeld wat te bekijken word ik gelijk weer uitgelogd. Dit is trouwens bij elk script zo, als dit aan de browser ligt of aan de server weet ik niet precies. Bij helpmij.nl word ik niet uitgelogd enz.

Je hebt denk ik een login systeem op sessies. Zet bovenaan elke pagina session_start(); voordat er iets naar de browser verzonden word. Als je een bestand hebt dat overal met include() meegenomen word kun je het daar ook eenmalig inzetten.

Wil je uitloggen, maak dan een pagina waar

PHP:
session_unset();
session_destroy();

instaat.

Gr. Thomas.

Geplaatst door masterprut
Je hebt denk ik een login systeem op sessies. [...]
York heeft weer eens totaal geen codes gepost, waardoor we wel allerlei dingen kunnen gaan aanwijzen als boosdoener, maar 't handigste is om simpelweg te wachten tot York wat code post :p

*gooit het op dat de sessies niet worden aangemaakt*

Probleem is verholpen. Toch bedankt voor de hulp, ging om een dating website. Je zal je wel afvragen wat ik daar nu weer mee moet. :) :rolleyes: :p

Geplaatst door York
Je zal je wel afvragen wat ik daar nu weer mee moet. :) :rolleyes: :p
Ik hou me in :rolleyes:
Tzou trouwens wel leuk zijn als je de oplossing hier postte, hebben anderen er ook nog wat aan :)

Nou de oplossing:

Gister lukte het dus niet ik kwam geen enkele page verder. Ik dacht laat ik het vandaag nogmaals proberen en viola.
Er was dus eigenlijk niet echt iets fout aan het script zelf denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan