uitpakken en inpakken, maar welk programma is het beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik zoek een goed uitpak en inpak programma die vrijwel alles, of nog liever, alles aan kan.

Laatst bewerkt:
'k zou zeggen winrar, maar komt omdat ik zelf geen winace gebruik (dus zou ook niet weten of 't beter is)

voor diegene die 't niet weten, winace kun je hier vinden:
http://www.winace.com

(trouwens daar staat een nieuwere versie)

Geplaatst door Mirandaonline
Kan Winace ook rar bestanden aan?

WinAce kan *.rar-bestanden verwerken (en WinRar kan *.ace-bestanden verwerken).

Oeps, dat maakt het er niet eenvoudiger op.

Gewoon beide programma's uitproberen en beoordelen wat jou het beste bevalt. Wij kunnen niet voor jou uitmaken welk programma jij het prettigst vindt.

Dat is zo, maar jullie hebben wel al ervaring en dan is voor mij ook erg prettig om te weten wat het gebruiksvriendelijkste programma is.

Ik zag net dat winrar ook in het Nederlands bestaat, dat is volgens mij niet het geval met WinAge, of bestaat daar ook een Nederlandse versie van?

Laatst bewerkt:
Mijn favoriet onder windows staat in mijn sig; IZArc

Kort samengevat is het een gratis powerarchiver kloon met iets minder toeters en bellen. Winrar is perfect maar loopt met de ondersteuning van 7-zip achterop IZArc, als je deze extenties niet download/gebruikt zou ik winrar kiezen.

voor zover ik 't kan zien is winace niet in 't nederlands,.

(bij die je kunt installeren word Duits & Engels ondersteund)

en van de website zijn de talen: "French" & "Romanian" te downloaden.

// Hé, je zou kunnen vragen of je mee mag helpen aan de nederlandse vertaling :)

Ja helpen vertalen kan, maar mijn engels is not very good! :o

Ik denk alleen dat een hoop programma's geen Nederlandse versies zullen maken i.v.m. de kleine markt.

winrar is gewoon in het nederlands te zetten hoor, je hoeft enkel een extra executable te downen en te installeren. Bij IZArc zit nederlands er zelfs standaard in.

Ik heb inmiddels al de Nederlandse winRAR versie, IZArc heb ik nog niet, maar welk programma is het gebruiksvriendelijkste?

Ik heb inmiddels al de Nederlandse winRAR versie, IZArc heb ik nog niet, maar welk programma is het gebruiksvriendelijkste?

Voor huis-tuin-en-keuken gebruik winrar imo.

:D =afkorting voor "in my opinion" ofwel "naar mijn mening"/"mijn inziens" enz...
(moet eiglijk ook uppercase geschreven worden, dus IMO en geen imo)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan