uitpakken winRar-bestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter saab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

saab

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2002
Hallo

Ik heb een groot bestand gedownloaded en deze is in een stuk of 40 winRAR bestanden binnengekomen. Moet ik nu ieder winRaR bestandje apart openen en in een map plaatsen om te zorgen dat het programma gaat werken?

Nee, je pakt alleen het bestand met .rar en dan komt de rest automatisch mee bij het uitpakken (r01,r02,...).

Oke, dat heb ik gedaan, nu heb ik een bin bestand van 466 mb, deze open ik met het progje isobuster en dan klik ik op de daarin verschenen .exe en hij geeft een foutmelding dat hij een .ini niet kan vinden, maar deze staat wel in het rijtje wat ik net geopend heb.
Wat doe ik fout?

Isobuster/winiso/ultraiso geven soms problemen op deze manier-> probeer een virtuele speler, die werken altijd wel of brand de cue.

Die bin moet je ook uitpakken...je kan niet zomaar op exe-en gaan klikken in bin/iso programma's. Stel dat het zou kunnen, dan nog zou isobuster eerst de hele bin in de temp uitpakken voor het de exe kan uitvoeren. Dit werkt ook zo met zip bestanden. In winzip kan je een exe uitvoeren, maar die wordt ook eerst op de achtergrond uitgepakt. Met grote bestanden duurt dat te lang.

En als dat uitpakken dan is gebeurt, heb je nog de cd beveiligingen waardoor het gebruik alleen vanaf een cd mogelijk is. Gelukkig spelen emulators als alcohol soft hier handig op in en hoef je vaak niet te branden om een snieky preview te doen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan