uitprinten van een foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

basje54

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2007
Ik heb foto`s en video-filmpjes gebrand op dvd met Pinacle. Nu wil ik één van die foto`s uitprinten, ik heb de foto`s niet meer op de computer dus alleen op dvd tussen de filmpjes.Hoe kan ik dit doen (mits het tenminste mogelijk is)????:confused:

als je je fotos op dvd hebt gebrand, als wat heb je je dvd dan gebrand (data-dvd, slideshow, etc...)?

- als je je dvd hebt gebrand als data-dvd, dan kan je in principe gewoon rechts klikken op je foto en kiezen voor afdrukken. of je kan er op dubbel klikken, waarna de foto word geopend in een viewer (meestal gewoon windows viewer), en kan je van daar uit afprinten.

- zitten je fotos verwerkt in een of andere slideshow, dan kan je desnoods altijd nog de slideshow op pauze zetten (in vol scherm) en op print screen drukken. daarna plak je hem in bv. paint, en druk je hem af...

franco

ik heb een slideshow ervan gemaakt, als ik hem afspeel en ik druk op de juiste foto op pauze en dan volledig beeld en ik druk op print-screen dan gebeurt er niets!!!! hij speelt de slideshow af met nero maar kan de bewuste foto niet terug vinden in bijv. paint en ik weet ook niet hoe ik hem kan plakken ef kopieeren?:(

foto pauzeren,dan print-screen en dan ga je naar paint en druk je CTRL+V in,deze save je als jpeg en dan heb je je foto..

het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumb::thumb::thumb::thumb:
Hartstikke bedankt.
Wéér wat geleerd.

Groeten Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan