Uitroepteken bij apparaat beheer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Berichten
3.143
Hey

ik heb alle drivers (na heel lang zoeken).
Maar nu staat er nog bij het apparaat beheer onderdeel: Netwerkadapters het volgende:

(!) Op intel 21041-gebasseerde Etherentcontroller

De (!) is dan een afbeelding. En ik krijg een melding voordat ik het inlog schermpje krijg. Dat er iets niet gevonden wordt. msm...dll (ofzo) En de titel daarvan is iets van Windows Netwerk. Heeft dit met elkaar te maken?

Als je op eigenschappen klikt van dit: (!) Op intel 21041-gebasseerde Etherentcontroller Staat er het volgende:
De NDIS.VXD, NTKERN.VXD-apparaatlaadprogramma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden (Code 2)
Ik had al wel wat gelezen bij google. Maar daar werd ik niet echt wijzer van.

:love: :( Onwijs bedankt alvast
 
Is inderdaad je netwerkkaart. En of het met elkaar te maken heeft zal wel maar aangezien je met ofzo begint is het gissen naar de juiste foutmelding
 
ik zal hem zo ff exact overnemen, maar me eigenlijke vraag is hoe ik daat uitroep teken weg krijg? Moet ik nog drivers zoeken ofzo? Ik heb er al een paar geprobeerd.
 
Die uitroepteken staat er doordat er zeer waarschijnlijk verkeerde drivers gebruikt zijn. Je krijgt het teken weg door of de juiste drivers te installeren of je kaart eruit te halen
 
Melding:

Titel: Windows-netwerk

Kan de dynamic link-bibliotheek niet vernieuwen

msnp32.dll

Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.


(een gedeelte van) de volgende functie is niet beschikbaar

Microsoft Network
 
Laatst bewerkt:
Gedaan maar wordt niet wijzer uit:

Op de cd-rom van win 98 inde map win98, staat niet msnp32.dll

Via Start » Programma's » Bureau-acessoires » Systeem werkset » Systeeminfo Dan zie ik geen tools staan? Wat wel wordt aangegeven in dat stukje tekst
using Start, Programs, Accessories, System Tools, System Information, Tools, System File Checker.
 
Moet hij in:

C:\Windows\System
Of moet hij nog in een submap?
C:\Windows\System\... stuk of 15 mappen nog

Ik heb hem nu in me gewone system map. Maar krijg nog de zelfde melding:confused: :(
 
nope!, maar hoe kan ik al mijn netwerk bestanden / software verwijderen? Zodat hij met hopelijk opnieuw installeert

DIT werkt ook niet
 
Laatst bewerkt:
Ik heb jaren met '98 gewerkt maar ik weet er echt geen bal meer van. :eek:
 
wordt een questie van win98SE er over heen installeren? Ik heb dat al ergens geleze dat dat werkte
 
Geplaatst door Rimsic
nope!, maar hoe kan ik al mijn netwerk bestanden / software verwijderen? Zodat hij met hopelijk opnieuw installeert

DIT werkt ook niet

Heb je alles dan wel verwijderd? Dus ook tcp/ip etc..
 
mmm zal is proberen!
Dus de volgende stappen:

- alles verwijderen wat daar staat
- kaart eruit halen
- opnieuw opstarten
- uit doen
- kaart erin

??
 
Kijk, nu komen we weer op het zelfde probleem.

Ik heb nu eerste 2 stappen gedaan. (alles deleten, netwerkkaart eruit, opstarten, netwerkaart erin.)

Nu krijg ik dit:
Hij vind hem, dan krijg ik te zien plaats de schijf met label Windows 98 Tweede editie (Die zit erin)

Druk ik op "Ok"

Krijg ik melding:
Kan bestand arp.exe niet vinden op Win ... editie niet vinden

:( daar ging het dus denk ik ook fout de vorige keer
 
Volgens mij staat dat bestand in de c:\windows map
 
ja ik zie het (in xp dan), maar hij vind hem niet :(

Edit
Als ik kies "Bestand overslaan" krijg ik nog 10 tallen bestanden heleboel .dll bestanden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan