Hallo!
Is het mogelijk om een code te schrijven in Excel die een uitrol kan genereren met informatie vanuit andere tabbladen?
Zie foto's hieronder, stel dat ik werk met 2 tabbladen (uitrol & input). In begin moet het tabblad 'uitrol' min of meer leeg zijn maar die zal later dan wel gebruikt worden om een document van te maken.
Daarna is het de bedoeling dat je in het tabblad 'input' de nodige wijzigen aanbrengt.
In welke mate is het dus mogelijk om dan via VBA een uitrol te laten generen waarbij hij in tabblad 'uitrol' rij per rij informatie schrijft die komt vanuit het tabblad 'input'.
En dit op een redelijk gestructureerde manier. En hij moet dan stoppen tot hij bij input een lege rij heeft.
Bedoeling is dus om te werken in een redelijk eenvoudig tabblad, maar de output 'uitrol' mag dan wat meer opgewerkt zijn met de nodige lay-outs en gestructureerd.
Zie bijlage met afbeeldingen waarbij het ene redelijk eenvoudig is(input), met een opgewerkt tabblad(output)


Is het mogelijk om een code te schrijven in Excel die een uitrol kan genereren met informatie vanuit andere tabbladen?
Zie foto's hieronder, stel dat ik werk met 2 tabbladen (uitrol & input). In begin moet het tabblad 'uitrol' min of meer leeg zijn maar die zal later dan wel gebruikt worden om een document van te maken.
Daarna is het de bedoeling dat je in het tabblad 'input' de nodige wijzigen aanbrengt.
In welke mate is het dus mogelijk om dan via VBA een uitrol te laten generen waarbij hij in tabblad 'uitrol' rij per rij informatie schrijft die komt vanuit het tabblad 'input'.
En dit op een redelijk gestructureerde manier. En hij moet dan stoppen tot hij bij input een lege rij heeft.
Bedoeling is dus om te werken in een redelijk eenvoudig tabblad, maar de output 'uitrol' mag dan wat meer opgewerkt zijn met de nodige lay-outs en gestructureerd.
Zie bijlage met afbeeldingen waarbij het ene redelijk eenvoudig is(input), met een opgewerkt tabblad(output)

Laatst bewerkt: