Uitschakel scherm van windows verschijnt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mans2012

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Zoals je aan de titel ziet verschijnt er geen uitschakel scherm als ik naar Start ga en dan pc uitschakelenknop druk:( . kan iemand mij mischien helpen?? alvast bedankt

Klik op je bureaublad en doe Alt+F4. Zie je nu wel je afsluitscherm?

kijk het is zo als ik op de knop druk om me pc af te sluiten dan zie ik een zand loper en me hele pc loopt dn vast kan dn alleen nog afsluiten via ctrl+alt+del. en ja ik gebruik Windows Xp sp2 media center

Je kan ook gewoon 1seconde op de powerknop duwen, dan krijgt hij normaal gezien de opdracht om af te sluiten. De afgelopen dagen iets gewijzigt in je instellingen?;)

Radio5site

neej niks geweizigt ik heb juist daarvoor mij pc opnieuw geinstaleert en als ik me pc start kan ik wel normaal op de knop drukken zo dat ik en scherm krijg met keuze die ik kan maken ma na paar minuten kan het niet meer dn krijg ik dat probleem. volgens mij ben ik de enigste met dit probleem

Begrijp ik goed dat je in je eerste vraag onderstaand schermpje bedoelt?

pcuitjn2.jpg

Als dat zo is begrijp ik je laatste antwoord niet zo goed.
Na het starten van je PC druk je op een knop? Welke knop dan?
Bedoel je F8 waarmee je naar het scherm gaat met meerdere keuzes, waaronder Veilige modus?

Zet je muis eens op een lege plek op je Bureaublad en klik rechts.
Kies Eigenschappen, dan tabblad Schermbeveiliging en dan op de knop Energie.
Klik nu op het tabblad Geavanceerd.
Zie je nu dit scherm, met dezelfde functie voor de Aan/Uit-knop geselecteerd?

pcaanuitknopbu5.jpg

dankjewel maar dit wist ik al. maar ik zou graag willen weten of er een oplossing is zo dat ik gewoon met de Sart-> uitschakel knop kan uitschakelen

Maar dat vroeg ik toch: krijg jij dat schermpje niet wat ik hierboven liet zien?

jongens ik heb de oplossing al. het ligt aan de theme toen ik doe veranderde deed ie weer normaal een nu heb ik een nieuwe energy bliss theme gedownload en nu doet ie het gwn
bedankt voor alles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan