Uitschakelen Cd-schijf in Mac os

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkWeetGeenNaam

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Hoi allen,

Ik heb een MacBook en nu heb ik 2 cd's in het schijfje zitten (met de hulp van mijn kleine stoute broertje) .. Tot ik hem ergens ter reparatie breng zou ik graag willen dat ie ophoudt met spruttelen om de cd's eruit te proberen te spugen.... Hij blijft het namelijk proberen terwijl ze echt vastzitten, heb van alles geprobeerd...

Weten jullie hoe ik de hardware kan 'verwijderen' oid zodat ie ermee ophoudt??

Mvg en bvd!!

Hallo,

Je kunt je cd-rom drive tijdelijk uit kunnen zetten in je apparaatbeheer.

Gr,

René

Als het goed is zit er een heel klein gaatje waar je met een bv. paperclip deze in kunt drukken en meestal opent de cd speler dan. Dit wel met de machine uit.

Bedankt voor jullie replies.. maar mensen.. het gaat om een macbook he.. apparaatbeheer weet ik in mac os niet te geraken.. en het openen van de cd-speler is ook niet ter sprake aangezien er niks valt te openen met een paperclip.. macbook gebruikers zullen me wel snappen?

nog meer tips? :(

Ik neem aan dat je niet te lang gaat wachten met het ter reparatie brengen? Gewoon naar een Apple Store brengen, binnen een week krijg je hem terug. (Tenminste ik moest 4 dagen wachten voordat ze mijn superdrive hadden vervangen nadat die een kennismaking had gehad met de vloer)

Het punt is dat ik niet een week zonder mn laptop kan :D .... maar als niemand me weet te vertellen hoe ik de schijf hardwarematig uit kan zetten heb ik geen ander keus :(

Nu had ik toch wel liever Windows gehad.. :p

Als je niet zonder kunt dan heb je of een probleem of je schroeft hem zelf open...

ja, dat heb ik al geprobeerd, maar ik had niet verwacht dat ie aan de binnenkant ook met tig schroefjes vast zou zitten.. dus schroefde ik weer alles dicht..

ach ja.. thnx anyway for all your replies...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan