Uitschakkelen knop aanmeld scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfmaster

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Berichten
77
Goede dag mensen van het goede leven
ik wil die Uitschakellen knop op mijn aanmeld scherm weg hebben kan dit ? zo ja hoe doe ik dat dan?
kheb Windows XP pro op mijn pc staan.

:cool: Groetjes WolfMaster:cool:
 
Volgens mij kan dat niet of je moet gewoon Automatisch laten aanmelden met jou account.
 
Geplaatst door crash
Volgens mij kan dat niet of je moet gewoon Automatisch laten aanmelden met jou account.

hmm weet je dan hoe ik zorg dat mijn met mijn aanmeld scherm waar ik mijn ww moet invoeren dat die altijd open staat dat ik na het opstarten direkt mijn ww kan in typen?
 
Nee dat weet ik niet, maar ik weet wel hoe je automatisch zou kunnen inloggen.

Let op,
Iedereen die jou pc start kan er dan mee werken!!!


Ga naar start>uitvoeren> type letterlijk het volgende in control userpasswords2 klik op OK>haal hier het vinkje weg > klik op "Toepassen" en geef daarna aan met welk account je automatisch wil inloggen.
 
Geplaatst door crash
Nee dat weet ik niet, maar ik weet wel hoe je automatisch zou kunnen inloggen.

Let op,
Iedereen die jou pc start kan er dan mee werken!!!


Ga naar start>uitvoeren> type letterlijk het volgende in control userpasswords2 klik op OK>haal hier het vinkje weg > klik op "Toepassen" en geef daarna aan met welk account je automatisch wil inloggen.

leuk maar ik ben admin thuis en als hun op mijn pc willen mag dat niet want dan moet eerst hun eigen pc ge crasht zijn
 
Dus wat je wilt is dat jij (als admin) je automatisch aanmeldt, maar als een ander de pc opstart moet ie een wachtwoord krijgen?? Dat gaat niet lukken..

Het is of met, of zonder password. :cool:
 
met ww maar dat de balkje waar de ww in moet direkt open staat zo dat ik mijn ww direkt kan in typpen zinder eerst hem te sellecteren.
 
vraag is dit echt een probleem of meer een kwestie van
luiheid?:rolleyes:
 
weet het al voor de rest die het ook wil weten

1. ga naar start en opent configuratiescherm
2. ga naar systeembeheer, dan naar Lokaal beveiligingsbeleid
3. ga naar lokaal beleid, dan naar beveiligingsopties
4. rechte muisknop op afsluiten: systeem kan zonder aandmelding worden afgesloten
5. uitschakellen en klaar is kees, wim wie dan ook.
(hoe je die uitschakkel knop weg haalt)

Groetjes WolfMaster :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan