uitslagen op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brugesboy1979

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Goeiemiddag,
ik zou graag een voetbalsite maken met de uitslagen van enkele Europese competities. De uitslagen heb ik reeds in Excel staan, maar nu had ik graag geweten wat de gemakkelijkste manier is om deze uitslagen naar een website over te zetten zonder dat ik de gridlines van de sheet uit Excel zie.
Kan er mij iemand helpen aub?
Bedankt,
Brugesboy1979

Wordt hij geexporteert in HTML en dan opgemaakt in tabellen?

Die kun je makkelijk weghalen door bij <table> dit ertussen te zetten border="0"

om eerlijk te zijn weet ik eigenlijk nog niet hoe ik de uitslagen in mijn html moet krijgen. Ik heb gewoon de uitslagen in Excel geplaatst en nu zou ik graag op een eenvoudige manier deze uitslagen op een webpagina krijgen.
Dus als je me kan vertellen hoe ik dit moet doen, zou ik je heel dankbaar zijn. :-)

Brugesboy1979, Kevin,

Ik heb het even nagekeken: je hebt nu op dit forum 15 verschillende topics geopend, en blijbaar is geen enkele daarvan opgelost. Zou je niet eerst daaraan werken ipv nog maar eens een vraag te stellen? Ik weet ook niet waaraan het ligt dat er geen van de 15 opgelost zijn, maar denk er toch maar eens over na.

Wigi

Ik heb alle topics op opgelost gezet want alle vragen zijn opgelost.

Kan er mij nu iemand helpen met dit probleem?

Alvast bedankt en sorry dat ik ze niet op "opgelost" gezet heb.

Brugesboy1979

Brugesboy1979, Kevin,

Ik heb het even nagekeken: je hebt nu op dit forum 15 verschillende topics geopend, en blijbaar is geen enkele daarvan opgelost. Zou je niet eerst daaraan werken ipv nog maar eens een vraag te stellen? Ik weet ook niet waaraan het ligt dat er geen van de 15 opgelost zijn, maar denk er toch maar eens over na.

Wigi

De Internet-assistent voor Microsoft Excel, ook wel de wizard Hypertext Markup Language (HTML) genoemd, maakt deel uit van een reeks wizards die Microsoft heeft ontwikkeld om u in staat te stellen nog efficiënter te werken met Microsoft Excel. De Internet-assistent voor Microsoft Excel helpt u bij het converteren van Excel-tabellen naar HTML-tabellen in een afzonderlijk HTML-bestand of als toevoeging aan een bestaand HTML-sjabloonbestand.

http://support.microsoft.com/kb/147273/nl

Wellicht help dit je :)

Deze code hier gebruik ik al enige tijd naar grote tevredenheid. Heb hem wel eerst moeten aanpassen aan mijn wensen; en dat vereiste echt wel wat moeite als ik eerlijk mag zijn.

Wigi

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan