uitval pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fritsiee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
2
hallo iedereen ik heb een probleem

mijn pc

asus sli moederbord 775 socket 3,0 prescot processor

7800gt videokaart

2 gh werkgeheugen

ok hier komt ie dan

sinds kort heb ik een 7800gt video kaart er in, tweede hands draaide verde ok

nu heb ik ook rivatuner op mijn staan en ik dacht ff een beetje clocken, zeer weinig.

tijdens het opnieuw opstarten dacht van hey laat ik mijn hypertrading op de proccesor weer aan zetten , want die had ik uit gedaan ivm met gaming en demos opnemen ( was een tip van iemand).

dus even delete tijdens opstarten en dat hypertrading in mij bios weer aan gezet.

pc start vervolgens opnieuw en pats problemen, zwart scherm met de tekst zoals ,windows heeft een systeemfout etc etc precies weet ik het niet.
ik weer opnieuw opgestart met de hyper weer uit, maar geen verschil.

ik had toch een illegale versie van xp er op en had al een legale versie liggen en ik dacht van meteen nieuwe erop alee sop nieuw installeren en klaar.

dus ik de schijf geformateerd op de niet snel stand en opnieuw windows erop.

dat ging opzich goed maar toen viel de pc uit en kreeg ik weer het zelfde zwarte scherm met die tekst, er staat ook bij dat je dat met de cd de fout misschien kan herstellen door de optie r te kiezen tijdens het installeren van de xp cd .
maar dat vragen ze om bepaalde commandos etc.
maar ik dacht geen probleem ,opnieuw fragmateren en weer over nieuw beginnen. en het probleem kwam weer terug, meerdere keren geprobeerd, ik moet er wel bij zeggen dat de pc op andere momenten steeds uitvalt en niet op het zelfde moment.dus de ene keer kom ik verder met de instalatie dan de ander keer, bij 1 keer was ik al aan het updaten serverpack 2:confused:

wie heeft er een oplossing?

mvg
 
Hoi,

Lijkt me een hardware probleem in eerste instantie.
Druk al je kaarten nog eens goed aan (of er uit en er in).
Ook je geheugen (ontlaad je eerst even aan een cv o.i.d)
Ventilatoren stofvrij??

Grtz.
 
je zult het niet geloven maar een nieuw tubetje koelpasta en de ventialator goed aandrukken deed wonderen.

ik zag namelijk in mij bios dat de cpu 88 graden was:eek: toevallig zag ik het...

toch zijn die bevestiging pootjes van die ventilators bagger zelf van een articfreezer

maar even goed bedankt man!!

ik ga hier zeker vaker komen, ga zo door

topic mag gesloten worden ;) :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan