uitval Samsung Galaxcy Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropajoki

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2013
In augustus een Samsung Galaxcy 18730 Express gekregen bij een abonnement van KPN. Vanaf de eerste dag viel de telefoon steeds uit. Of deze nu op tafel lag, of in mijn jas. Op de meest onverwachte momenten was de telefoon uit zichzelf uitgegaan en was de verbinding verbroken. Nu is mijn telefoon voor de derde maal naar de KPN reparatiedienst. De KPN wil geen nieuwe telefoon geven maar telkens weer repareren wat tot op heden niet geholpen heeft. Zijn er meer mensen die deze uitval problemen hebben met de Samsung Galaxcy 18730 Express. En is er iemand die weet hoe het probleem verholpen kan worden

als de telefoon na 3 keer repareren nog steeds niet functioneert moeten ze een nieuwe telefoon aanbieden of jij hebt het recht om de koop te ontbinden (mogelijk wat lastiger met een abonnement). Lees hier ook wat over dit soort problemen op de website van Consuwijzer.

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl

Ja lijkt me vrij logisch wat K1pje schrijft gewoon een nieuwe eisen of de oorzaak moet bij je zelf liggen maar dat weet je zelf het beste ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan