uitvallen beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwe videokaart

Hallo Xru,

Heb jij al weer iets vernomen van medion of nog niets?

Groeten Bekking

medion

Hallo Xru,

Ik ben net gebeld door Medion. De eerste week van mei komt er een monteur langs. Ben heel benieuwd of het probleem dan verholpen is.

succes..

heb zelf gebeld met die monteurs die langs komen.. lol
kaarten hadden ze weer , maar mij effe vergeten ....
lol..

volgende week komt ie langs...:thumb:

Nieuwe kaart

Sinds gister zit er een nieuwe videokaart in. Nu dus maar hopen dat het probleem is verholpen.

bij mij wel , maar....

het zijn dezelfde kaarten dus na een jaar zal het weer gebeuren .... en dan is de garantie voorbij .....?

videokaart en garantie

Datzelfde denk ik dus ook. Ik snap ook niet waarom ze er niet een andere videokaart in hebben gezet.
Maar ik hoorde van iemand met een Dell computer die dus ook al een nieuwe videokaart heeft.
Ik twijfel nu wel ernstig over Medioncomputers, ik wil er nog een laptop bij voor foto en videobewerking en als je dan laptops vergelijkt heeft toch de Medion het meest te bieden voor dezelfde prijs vooral de harddisk van 100 Gb kom je nergens anders tegen.
Maar ja gezien mijn ervaring met Medion en de videokaart weet ik het nog niet.

Re: Nieuwe kaart

Geplaatst door bekking
Sinds gister zit er een nieuwe videokaart in. Nu dus maar hopen dat het probleem is verholpen.

is me verteld door monteur.... ik ben goed in het "uithoren" van mensen ehehe

ach een nieuwe videokaart is niet zo duur hoor, en als je alles bijelkaar opteld van wat de computer in zich heeft MET de enorme software erbij !! voor die prijs...

en de service als er een probleem is , is ook niet erg slecht, zijn telefonish uitstekend bereikbaar etc...

nee, ik geloof wel in MEDION gezien de prijs en wat ze ervoor leveren ....

Als je geen smalle beurs hebt kun je natuurlijk iets duurders veroorloven, maar weeg wel af de extras (software!) en de service .... dat maakt eigenlijk de prijs ...

success

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan