uitvallen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

drempel

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
hey mensen,

Ik heb sinds enkele weken last van het uitvallen van mijn internet verbinding. Sinds ik van chello een nieuwe kabelmodem heb gekregen valt mijn internet om de 3 minuten ruim een halve minuut weg. Bijzonder irritant. Wie kan mij hiermee helpen? Even wat informatie:

WIN98
Chello
modem: Motorola
Geen virussen
Geen spyware

en volgens een meting van chello is er niets mis met mijn internet verbinding. Zij raden mij aan om hun helpdesk te bellen maar ik wil het eerst nog via deze weg proberen.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt

Heb hier ook last van gehad.. knippert het lampje op je kabelmodem af en toe of brandt deze continu?

als deze niet continu brandt maar af en toe flikkert moet je een nieuwe kabel aanleggen, bij mij zat er een knik in mijn kabel (hoe dat kwam weet ik niet).

een andere keer (paar jaar geleden) toen ik hier ook last van had heb ik een paar keer de kabelmodem opnieuw opgestart en werkte alles weer goed..

ik hoop dat je er uit komt, heel irritant soms met chello..

3 jaar terug ook zoiets gehad met een nieuwe modem om de haverklap lag me verbinding eraf als ik een prog. draaide dat veel vroeg van mijn verbinding (edonkey).
Mijn moeder had de oude modem nog en die stopte er toch mee dus die een week of twee geleend en toen geen last van wegvallende internet verbinding.
Het heeft ontzettend veel moeite gekost om de modem van mijn moeder te mogen houden maar het is gelukt.
Maar heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen idee waarom het met de nieuwe modem niet lekker ging.

Misschien heeft er iemand nog een oudere kabelmodem in gebruik die je even kan proberen ??
Als het goed is moet je dan wel even bellen met de helpdesk zodat ze de modem kunnen clearen.

ik zal em is resetten.. hopelijk helpt dat.. er zit iig geen kink in de kabel...

Het gebruik van een oude modem (lancity) is niet meer mogelijk omdat chello deze afgesloten heeft van het netwerk.

Met vriendelijke groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan