uitvallen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikkie1968

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
14
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn internet verbinding. Na opstarten PC heb ik voor een paar minuten verbinding met internet, deze valt dan uit en krijg hem niet meer aan de praat.
Zaterdag had ik een programma geïnstalleerd (
reg.BMP
) Ik denk zelf dat er spam is geïnstalleerd die er voor zorgt dat ik geen verbinding heb.
Heb register gecleand en spy sweeper gedraaid, deze kwamen hiervan niks tegen.


Pc van mijn zoontje welke via de router is verbonden heeft wel internet.

Wat kan ik nog doen, dan behalve opnieuw installeren van mijn pc.

groet

Eric
 
Dus je zit nu op je zoontjes PC?
ik hoop dat je usb stick heb download op u zoontjes PC dit programma http://download.softpedia.ro/dl/b6fc839cde56e66a5f0f70aa2af23f95/4a905d43/100015337/software/TWEACK/winsockfix.exe

zet het op USB en doe de USB in uw eigen PC en zet het bestand op u bureaublad
open het en druk op FIX! de pc restart en uw internet moet herstelt zijn.

download dan superantispyware en doe een complete scan.
http://www.superantispyware.com/


Heb het geprobeerd, maar geen geluk.
Valt wederom af en toe uit en dan zie je dat bij msn (foutcode 80072EFD)
Kan het soms in mijn router zitten sitecom wl-025, deze heb ik wel geupdated (firmware)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb u probleem nog eens goed gelezen en er stond dat u het register heb schoon gemaakt klopt dat? heb je nog een back up nog van je register? of heb je nog een herstel punt?
 
Download het programma Netstumbler eens en installeer het.
Zet het programma aan en begin met scannen en kijk eens op welke kanalen al je buren zitten. Je moet eigenlijk op een vrij kanaal zitten wil je normaal kunnen internetten, ik gok dat één of meer buren op hetzelfde kanaal als die van jou zitten.
In dit geval zul je op je modemrouter even het kanaal wijzigen van je draadloze.
 
Register tweak

Hallo LS

Ik moet even wat kwijt over het programmaatje registertweaks.
Ik ben de maker van dit programma, en ik verzeker dat er geen spam of andere schadelijke dingen inzitten.
Ook is er geen install nodig daar dit program standalone draait.

De programmaas worden gemaakt met Multimediabulder, en die maakt de uiteindelijke versie een stuk kleiner door UPX compressie.
Mocht een virus programma een melding geven dan is dat een false positive.
De melding kan ontstaan door de UPX compressie, die compressie wordt af en toe door een virus programma gezien als schadelijk, maar dit is echt onzin.
Ter geruststelling, het probleem dat hierboven gemeld is komt dus niet door dit programma.

Ps: Op mijn website staat bij het downloaden van dit programma:
Belangrijk !!! Maak wel eerst een backup van jouw register

Dick51
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan