Uitvallen pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niekniek89

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
hallo,

ik heb vannochtend xp prof geinstalleerd. alleen nou valt mijn pc om de haverklap uit!. ik krijg geen melding van: windows is hersteld van een ernstige fout. krijg een zwart scherm en start uit zijn eige opnieuw op. wat kan hiervan de oorzaak zijn??

Met vriendelijke groet,

Niek

hoi

had je hiervoor er echt geen last van?alle drivers na je herinstal weer up to date?
is het een warmte probleem misschien?
als een naar je themperaturen gekeken?
heb je de pc wel ens los gehad om te kijken of je fan's e.d stofvrij zijn.

nee, hij heeft een jaar volledig onder Vista gedraaid zonder problemen. dit is de eerste keer.... nee warm is hij niet..de fans die moeten draaien, die draaine... en alle drivers zijn vandaag nieuwe geinstalleerd...

nee okee... dat is ook zo... maar wat zou het nog meer kunne zijn? volgens mij valt hij alleen uit als ik iets wil downloaden... want nu download ik een tijdje niks en blijft hij gewoon draaien????

het leek me ook wel sterk ja en toevallig dat ie van de ene op andere dag regelmatig wegvielt en daarvoor niet (na de herinstal)

in apparaatbeheer geen uitroeptekens e.d?
chipsetdrivers erop?(xp drivers dan nu dus)
etc etc

ps:ik ben ff offline

alle drivers die ik geinstalleerd had, waren ook geschikt voor win xp. en verder staan er geen gele uitroeptekens of vraagtekens..... vreemd..

wel, download dan nog eens even iets en meld dan hier of dat echt de oorzaak is.
dan kunnen we specifieker zoeken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan