Ik heb een tabel A met hierin drie kolommen met hierin gegevens.
Met een query selecteer ik bepaalde records.
Deze records worden 1 voor 1 getoond in een formulier.
Per record wil ik aanvullende informatie toevoegen.
Vervolgens wil ik dit record opslaan in een tabel B.
Ik kom niet verder dan de aanvullende informatie per record op te slaan in tabel A.
In tabel A heb ik wel kolommen aangemaakt om de informatie daarin kwijt te kunnen.
Dus dat is het probleem niet.
Ik heb ook getracht om met een aangemaakte knop op het uitvoerformulier mbv een macro de gegevens in een andere tabel op te slaan.
In de macro gezet dat opslaan in tabel B moet plaatsvinden.
Maar ik krijg scherm “Aktie mislukt”en vervolgens dat de uitvoer tabel B niet geopend is.
Open ik de uitvoertabel B en vervolgens opslaan formulier dan worden de gegevens in tabel A opgeslagen en niet in tabel B.
Als ik na de query de data kan opslaan in tabel B, dan ik tabel B later verder bewerken en doorsturen naar andere afdeling.
Heeft iemand een hint voor mij?
Alvast bedankt
Met een query selecteer ik bepaalde records.
Deze records worden 1 voor 1 getoond in een formulier.
Per record wil ik aanvullende informatie toevoegen.
Vervolgens wil ik dit record opslaan in een tabel B.
Ik kom niet verder dan de aanvullende informatie per record op te slaan in tabel A.
In tabel A heb ik wel kolommen aangemaakt om de informatie daarin kwijt te kunnen.
Dus dat is het probleem niet.
Ik heb ook getracht om met een aangemaakte knop op het uitvoerformulier mbv een macro de gegevens in een andere tabel op te slaan.
In de macro gezet dat opslaan in tabel B moet plaatsvinden.
Maar ik krijg scherm “Aktie mislukt”en vervolgens dat de uitvoer tabel B niet geopend is.
Open ik de uitvoertabel B en vervolgens opslaan formulier dan worden de gegevens in tabel A opgeslagen en niet in tabel B.
Als ik na de query de data kan opslaan in tabel B, dan ik tabel B later verder bewerken en doorsturen naar andere afdeling.
Heeft iemand een hint voor mij?
Alvast bedankt