uitvoeren staat niet meer in start menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
315
Ben uitvoeren kwijt in het start menu.
Heb als os xp pro sp3
Als ik rechtsklik op start en dan eigenschappen en dan aanpassen en geavanceerd zie ik ook nergens uitvoeren staan om aan te vinken.
Als ik naar alle programma's ga en dan bureau-accessoires en dan opdrachtprompt aanklik dan krijg ik de volgende foutmelding : de opdrachtprompt is door de systeembeheerder uitgeschakeld.:confused:
Ik ben als enige aangemeld op deze computer en ben beheerder van deze computer dus wat is er fout?

Alvast bedankt.
 
Lees je er niet overheen ? Er zou moeten staan:
De opdracht Uitvoeren.
Deze staat direct boven Mijn Computer.
Gr. Ton
 
Ben uitvoeren kwijt in het start menu.
Heb als os xp pro sp3
Als ik rechtsklik op start en dan eigenschappen en dan aanpassen en geavanceerd zie ik ook nergens uitvoeren staan om aan te vinken.
Als ik naar alle programma's ga en dan bureau-accessoires en dan opdrachtprompt aanklik dan krijg ik de volgende foutmelding : de opdrachtprompt is door de systeembeheerder uitgeschakeld.:confused:
Ik ben als enige aangemeld op deze computer en ben beheerder van deze computer dus wat is er fout?

Alvast bedankt.

Als je start en dan met rechtermuisknop klikt en dan eigenschappen kiest en dan op aanpassen drukt staat hij toch al gelijk in dat rijtje en kun je dat aanvinken
 
Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix
Klik op de knop Policies
Verwijder alle policies die blijkbaar van toepassing zijn.

PS: Scan ook op spyware, virussen etc., want het uitschakelen van het recht om Uitvoeren te gebruiken moet wel ergens vandaan gekomen zijn...

Succes,

Tijs.
 
Bedankt dnties : uitvoeren staat nu weer in het rijtje wat ik kan aanvinken en kan dus opdrachtprompt weer gebruiken:thumb:
Ga zo scannen met spybot,spywareblaster en ad aware en een online scan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan