uitvoeren verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas4life

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2006
hey ik weet niet of ik in het goede topic zit dus als ik niet goed zit dan spijt me dat.

sinds kort is het zo dat als ik op ctrl alt del druk ik geen taakbeheer krijg maar het bericht taakbeheer is uitgeschakeld door de systeembeheerder.
ik heb gewoon een xptje home en er zijn geen systeembeheerders in mijn huis dus dat klopt niet;)

maargoed, ik heb een beetje gegoogled en ik moest naar start-uitvoeren en dan nog meer dingen maar mijn uitvoeren is verdwenen!:eek:

nou, iemand een ideetje hoe waar ik em terug kan vinden ?? alvast harstikke bedankt!

Het is mogelijk om de opties in je startmenu te beheren. Doe het volgende:

Rechtsklikken op de startknop. Dan uit het menu dat verschijnt ‘eigenschappen’ kiezen. Vervolgens in het nieuwe venster kiezen voor ‘aanpassen’. Dan naar het tabblad ‘geavanceerd’ gaan. Kijk hier in de lijst en zet een vinkje voor ‘de opdracht uitvoeren’. En dan ook nog eronder het stipje als koppeling aanvinken. Dan op ‘OK’ klikken en ‘Toepassen’ en weer ‘OK’.

Nu is de optie uitvoeren weer aanwezig in je startmenu.

dat had ik voordat ik de oplossing had gevonden al geprobeerd maar nu heb ik dit gedaan:

c:\windows\regedit.exe
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies

Hier moet staan NoRun, en daar stond de waarde 1, daar heb ik 0 van gemaakt.
toen ik bij start keek was hij erweer gelukkig. maar dit keer was de knop afsluiten verdwenen:mad: gelukkig heb ik dat opgelost door mijn computer opnieuw op te starten:thumb:

toch bedankt voor iedereen die geholpen heeft!
groeten sebas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan