uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

juvemaster

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
45
Sinds een paar weken heb ik in START geen UITVOEREN meer staan,weet echt niet hoe dat is kunnen verdwijnen.Weet iemand hoe ik dat terug kan krijgen?
Ook mijn opstart- en afsluitvenster is opeens veranderd.Nu moet ik mij eerst afmelden en dan kan pas kan ik afsluiten.Vroeger klikte ik gewoon op computer uitschakelen (in start)en de pc sloot gewoon af ,dat gaat nu niet meer.Please help me
 
Al systeem herstel geprobeerd van voor de datum dat het probleem zich voor deed.?
 
SJJ zei:
Al systeem herstel geprobeerd van voor de datum dat het probleem zich voor deed.?

Heb ik geprobeerd,noppes.
Sinds kort heb ik iets van Bordland Data Engine erop staan,(weet niet hoe dat op mijn pc komt),het schijnt dat het iets te maken heeft met Delphi.Sindsdien heb ik dat probleem met UITVOEREN.
 
probeer even sfc /scannow van uit Opdrachtprompt wel de winxp cd in de drive doen scant die alle bestanden na.
 
SJJ zei:
probeer even sfc /scannow van uit Opdrachtprompt wel de winxp cd in de drive doen scant die alle bestanden na.

Heb een probleempje,heb geen cd bij de pc gekregen.
 
Kijk eens bij rechtsklik start, eigenschappen, aanpassen, geavanceerde opties voor het menu start, of hij daar staat uitgevinkt.
 
Lange Pier zei:
Kijk eens bij rechtsklik start, eigenschappen, aanpassen, geavanceerde opties voor het menu start, of hij daar staat uitgevinkt.

Wat moet ik kijken wat aangevinkt staat? Staat zoveel.
 
juvemaster zei:
Heb ik gedaan en op regel 57 geklikt en geef de de volgende regel aan als ik ze probeer te openen: HET BEWERKEN VAN REGISTER IS UITGESCHAKELD DOOR SYSTEEMBEHEERDER.
waar kan ik systeembeheerder vinden en terug aan klikken?

Bij start, aanpassen en geavanceerd moet ik uitvoeren idd kunnen aanklikken,maar bij mij staat die er niet tussen.Daarom vond ik die ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan