• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitvoervakken koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basman86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Goededag,

Deze vraag zullen jullie ongetwijfeld al eens gehoord hebben. Ik ben met een project bezig en ik wil keuzevakken met elkaar koppelen. Dus je hebt een hoofdcategorie (klanten) en subcategorie. Elke klant heeft een eigen product die in de subcategorie staan. Als ik bijv. klant 1 aanklik, moet in het keuzevak ernaast de producten komen te staan die voor hem bedoeld zijn etc. Ik had al eens eerder op jullie site gekeken, en daar stonden deze vragen ook, alleen de bestandjes die jullie meegeven als voorbeelden kon ik niet downloaden dus maar even aangemeld en het op deze manier proberen. Het is bedoeld voor excel en ik zeg alvast dat ik niet veel snap van Macro's en visual basic editor oid.
Alvast bedankt.
Bas

Bas,

Zo ongeveer? Gebruikt: vertikaal zoeken, invoegen - naam en voorwaardelijke opmaak

Bijlagen

Ja dat is precies wat ik bedoel, alleen nu moet ik in de subcategorie ook nog een onderdeel aan kunnen klikken die dan blijft staan in de balk. Maar dit is inderdaad mijn bedoeling zoals u het uitlegt. In ieder geval bedankt alvast :)

Zie bijvoorbeeld www.autotrack.nl en dan bij snelzoeken occasions. Dat bedoel ik

Laatst bewerkt:
Beste Rob,

dit is precies wat ik bedoel. Heel erg bedankt :) Nu kunnen we weer verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan