uitvouwmenu moet over frame heen kunnen vallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

testkees

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2003
Hallo! Ik zoek voor mijn site een uitklapbaar menu, dat bij "onmouseover" ontvouwt en waarbij de submenu's over een framerand heen kunnen vallen. Het menu staat in het linkerframe en de output van een menukeuze moet in het rechterframe komen. Alles werkt bij de meeste menus, maar als er een submenu uitvouwt dat breder is dan het linkerframe, kan ik het dus niet zien...

met een frame verdeel je een webpagina in kaders en van mijn weten kan je niet een menu erover krijgen want alles blijft in een kader of heb ik het mis?

misschien zou je even de zoekfunctie kunnen gebruiken?
Deze vraag is al een keer of 40 voorbijgekomen.

Menu's kunnen niet over een frame heen.
Je kan wel iets laten zien in een ander frame.

t.

He JP! Thanx for thinking! Het probleem zit m alleen hierin, dat ik in mijn mainframe (waar nu dus de submenu's in getoond worden) ook enkele deeplinks laten displayen, waaronder bijvoorbeeld externe sites.
Dan lukt het dus niet om in die pagina's mijn menucode op te laten nemen, tenzij ik de betreffende webmaster in envelop met 500 piek verzoek om mijn code mee te nemen in de eerstvolgende update.....
Of denk ik nu verkeerd?

Maar anyway, thanx voor de tip!

klopt helemaal.

Je zou select boxes kunnen gebruiken; die worden door het OS gerendered en kunnen dus wel letterlijk "over" frames heen.

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan