uitwerpen DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik zit hier met een DVD-RW station waarmee ik een kopie van documenten v/d HD heb gemaakt. Nu wil hij de CD niet meer uitwerpen. Zowel handmatig als via het schijfstation-uitwerpen lukt het niet. Iemand een oplossing?

Pc uitzetten en een paperclip pakken die een beetje recht maken. Er zit als het goed is een klein gaatje in de front van de speler, daar voorzichtig met de paperclip in gaan tot je weerstand voelt, iets door duwen en de lade gaat open.

crash zei:
Pc uitzetten en een paperclip pakken die een beetje recht maken. Er zit als het goed is een klein gaatje in de front van de speler, daar voorzichtig met de paperclip in gaan tot je weerstand voelt, iets door duwen en de lade gaat open.

Geliukt. Bedankt! Scharen we dit nu onder 'ouderdom'? (PC staat bij opa en oma;)

Nee hoor dan heb je te vlug 2 keer op uitwerp knop gedrukt en dan slaat het palletje er wel eens voor,waardoor hij dan blokkeert:D

BANDIT123 zei:
Nee hoor dan heb je te vlug 2 keer op uitwerp knop gedrukt en dan slaat het palletje er wel eens voor,waardoor hij dan blokkeert:D

OK, alles klar. Bedankt, ik ga 'm opgelost geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan