uitwisselen nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Na het overlijden van oma, proberen we als familie contact te houden. Vroeger was oma de nieuwsbron.
Allereerst hebben we gedacht aan www.gratisdagboek.nl waarop alle familie berichten kunnen achterlaten en kunnen reageren(inlognaam en wachtwoord). Dit werkt opzich goed, maar . .
Iedereen die een dagboek heeft kan ook andermans dagboek inzien en dat is niet prettig als het erg persoonlijk is.
Weet iemand een beter afgeschermde mogelijkheid ?

groet van Amaldo

emaile is idd wat jha

maar jha als je op een graatis dagboek site gaat moet je der ook geen persoonlijk dinge neer zetten wrm bel je dan niet gewoon of 1 keer in de maant een weekend met elkaar door brengen oma is niet alles he je kan der ook zelf heen gaan :D

Juist jaha, daarom zoek ik dus iets zodat je ook persoonlijke zaken kan uitwisselen.
Er zijn meer voorbeelden zoals sites waarop je vakantiegangers kunt volgen.
Wij willen elkaar volgen.

Dag Kampofight,

Persoonlijk kontakt is altijd beter, maar met een uitgedijde familie soms erg moeilijk, zelfs om iedereen een weekend bij elkaar te krijgen.

Het idee van Brauheist om met email een groep aan te maken en zo iedereen te informeren is natuurlijk prima. Gevoelsmatig vind ik het een beetje zakelijk. Liever een plek/site die ze zelf moeten bezoeken om bij te blijven.

groet van Amaldo

Ik zou eens een forumpje aanmaken (gratis en voor niets, gewoon even googelen).
Daar kun je namelijk categoriën aanmaken zodat alleen bepaalde mensen de inhoud van die categorie kunnen lezen. Daarnaast kun je natuurlijk PM'metjes sturen, wat in feite hetzelfde is als e-mailen.

Bedankt Miike, zoiets zoek ik inderdaad, ben al druk aan het experimenteren.

groet van Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan