Uitz. gemist doet niets, ie werkt niet, enz

• Onderwerp starter Onderwerp starter hizi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hizi

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hallo,

Sinds vanochtend werkt i.e. niet meer. Kan geen pagina openen.
Ook kan ik ineens uitzending gemist, rtl gemist enz niet meer zien, hij speelt wel de reclame af, maar dan krijg ik een wit scherm. gisteravond werkte dit nog wel, van I.E. weet ik dat niet, die gebruik ik niet zo vaak, ik gebruik chroome. Op firefox werkt het ook niet. Youtube filmpjes kan ik wel zien. Ik heb dit ooit eerder gehad, jaren geleden, maar weet de oplossing niet meer.:confused:
Ik heb inmiddels systeemherstel gedaan, heb silverlight er af gehaald, maar nog steeds hetzelfde.
Ook kan ik voor super antispyware geen updates meer binnen halen, omdat hij zegt dat de firewall blokkeerd. Maar als ik firewall even uitzet, blijft het hetzelfde. Ik heb inmiddels de Super antispyware eraf gehaald en opnieuw er op gezet, maar nog steeds geen updates.Heb laten scannen met sas, en malwarebytes, maar niets bijzonders.
Iemand een idee? Please?:shocked:

Laatst bewerkt:
heb je iets van adobe ofzo gewist, dat zorgt daar ook voor volgens mij.

nee, ik heb niets gewist.

Heb die oude topic van mij ook gevonden, onder een andere naam trouwens, maar toen had ik spyware doctor en spyware terminator, en die moest ik verwijderen, dat heb ik nu niet en het heeft hier dus niets mee te maken. Helaas:(

Ik vind het ook zo raar dat ik geen updates kan krijgen voor super anti spyware.

Zie nu dat ik helemaal geen updates kan krijgen, overal wordt gezegd dat firewall het blokkeert.
ik heb geen virusscanner er op staan nu, en firewall, als ik die uit zet, dat helpt niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb silverlight nog eens verwijderd en er weer opgezet, nu werkt uitzending gemist weer. Vreemd.:eek:

Maar andere probleem is er nog steeds, Maar dat lijkt me meer iets voor een ander forum. Zal ik deze als opgelost neer zetten en dat probleem bij firewall probleem of zo zetten? Of bij anti spyware?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan