uitzending gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oplossing

Heehoi!

Ik denk de oplossing te hebben gevonden. Het lukte me al een aantal weken niet om uitzendingen op de Talpa-site te bekijken. Had al een mailtje gestuurd naar Talpa, maar die wisten het ook niet. Daarom heb ik windows mediaspeler, quicktime etc. allemaal opnieuw geinstalleerd. Dat werkte niet. Vervolgens heb ik allemaal nieuwe codecs geintalleerd, dat werkte ook niet! Bij toeval heb ik echter de oplossing gevonden:
Bij Talpa wordt gebruik gemaakt van windows mediaspeler. Dus open die, klik in het menu Extra op Opties. Schakel op het tabblad Speler het selectievakje "Verbinding met internet maken (negeert andere opdrachten)" in. Oh en voor de zekerheid ook nog 'Eén keer per dag controleren op codecs'. En je kunt weer uitzendingen via talpa.tv bekijken!

Groetjes,
Diana
 
oeps, dat staat al jaren allemaal aangevinkt, maar werkt niet helaas.
Ik moet eigenlijk zeggen, niet altijd, want vanmorgen wel en nu weer niet.
Ben ook nog druk aan het zoeken..........
 
Laatst bewerkt:
jammer, jammer, ik was al in dde hoogste euforie. maar bij mij ook nix....:confused:
 
En sinds vanmorgen doet 'ie het weer wel.
Heb jij de laatste codecs voor Mediaplayer?
 
Bij mij doet ie nog steeds nix...Er staat wel gereed maar mijn beeld blijft op zwart. Vaag, heeft toch altijd goed gewerkt.
 
Dit was het antwoord wat ik van Talpa ontving:


Programma gemist

Omwille van technische redenen waren afgelopen weekend enkele programma's niet of slechts gedeeltelijk via onze website terug te zien, waarvoor onze excuses. Momenteel deze zou functie het nu weer moeten doen.!!Tevens duurt het gemiddeld 2 dagen voordat het betreffende programma na uitzenddatum op de site staat. Momenteel wordt er hard gewerkt om de 'Programma Gemist' functie te optimaliseren, zodat u binnenkort in de gelegenheid bent uw programma's naar keuze terug te zien. We hopen op uw begrip.


Met vriendelijke groet,


Talpa B.V.
Publieksvoorlichting
 
Enne.......................
doet 'ie het alweer bij jou?
Bij mij wel.
 
Irritant hoor.
afwachten dan maar?
Of heb je nog even gechecked of je de laatste codecs voor WMP hebt?
 
Geplaatst door A.J.
Irritant hoor.
afwachten dan maar?
Of heb je nog even gechecked of je de laatste codecs voor WMP hebt?

Ja, zeker irritant. Talpa komt op meerdere fronten niet best uit de startblokken. Die e-mail ook, daar staat onder dat er over dit onderwerp niet meer gemaild mag worden. Tot nu toe een erg onsympathieke zender.
Maar ja, nou kan ik nog steeds die uitzending niet terugzien, helaas....
Mijn WMP staat op automatische dagelijkse controle/update van codecs. Ik mag toch aannemen dat ik ze dan heb...
 
Dat zou je wel denken dan ja dat je de goede codecs hebt.

Ik heb vanuit mijn werk ook wel eens te maken met die zender.
Laten we stellen dat ze nog een beetje last hebben van "kinderziektes".;)
 
Hier ook nog steeds noppes, nada beeld. Moeten ze maar eens bij de publieke omroep in de leer gaan, daar heb ik nooit problemen met m'n ouwe WMP-tje! :) (heb trouwens niet eens Talpa op m'n nieuwe tv ingesteld, laat m'n geweten niet toe...;))
 
Geplaatst door gezina
Hier ook nog steeds noppes, nada beeld. Moeten ze maar eens bij de publieke omroep in de leer gaan, daar heb ik nooit problemen met m'n ouwe WMP-tje! :) (heb trouwens niet eens Talpa op m'n nieuwe tv ingesteld, laat m'n geweten niet toe...;))

Nou Gezina, jij gaat ver! Maar ik begrijp het wel. A.J. noemt het kinderziektes, ik noem het arrogantie. Maar ja, dat voetbal he. Ik blijf een kerel. Ik neem het altijd op en spoel dan later de flutwedstrijden en al die reclamezooi gewoon door.
 
hahahahaha,
ik probeer een beetje diplomatiek te zijn........................
 
Geplaatst door gompie1304


Nou Gezina, jij gaat ver! Maar ik begrijp het wel. A.J. noemt het kinderziektes, ik noem het arrogantie. Maar ja, dat voetbal he. Ik blijf een kerel. Ik neem het altijd op en spoel dan later de flutwedstrijden en al die reclamezooi gewoon door.

Yups, qua voetbal begrijp ik dat wel hoor, daar hou ik gelukkig niet van, dus kan ik ver gaan. :D

Maar als ze dit echt melden: citaat "Die e-mail ook, daar staat onder dat er over dit onderwerp niet meer gemaild mag worden. Tot nu toe een erg onsympathieke zender," einde citaat, is het des te meer jammer, kunnen ze beter de uitzendingen online staken, doen het merendeels toch niet. :rolleyes:
@ A.J. Als het om commerciele zenders gaat voel ik geen behoefte om diplomatiek te zijn, integendeel. :p
 
De drang naar diplomatie komt eerder voort uit een streven het een beetje netjes te houden op "onze" site;)
Ik denk er echt hetzelfde over hoor...............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan