Uitzetten melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutch_1622

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
Weet iemand hoe ik de ****** vervelende melding uitzet dat de Batterij van m'n toetsenbord leeg is.

Ik heb een HP pavillion 490.nl en er draaid Win XP op.

Bart

Welkom op HelpMij...:D

Als het goed is moet er gewoon bij config>toetsebord>
Ergens een vakje zijn waar je dit kan uitvinken, vertel ff of het is gelukt, anders kijk ik ff bij iemand die het ook heeft..

Nop kan het vakje niet vinden...

Wanneer de melding komt dan staat er wel een vinkje "herinner mij later".

Wanneer ik deze uitzet, dan knalt windows h'm er net zo hard weer in.

ehm, zit er ook een knopje op je toetsen bord om opnieuw te connecten (zodat je pc denkt dat er nieuwe battarijen in zitten) als je dit doet dan merk je vanzelf wel waneer je batarijen op zijn :D

Ga het de volgende keer proberen, heb net de batterijen weer vervangen en ben de melding dus weer kwijt.

Ik krijg deze melding ook steeds en heb wel al mijn ID opnieuw ingesteld!

Heb je toevallig een Trust keyboard 270 KD met draadloze muis? Zo ja, miskoop! Ik kreeg ook steeds dezelfde melding en werd hier gek van. Na een tijdje (veel te snel) ging de muis stuk en ben ik overgegaan op draadmuis. Nu heb ik nergens last meer van.

Ik heb een tijdlang draadloos gebruikt (met zo'n balletje, niet optisch dus). Toen kon ik gratis een optische muis krijgen en die nam ik dan maar :) Werkt wel wat handiger: je hoeft niet de binnenkant van je muis schoon te maken om je muisaanwijzer vlot over het scherm te kunnen laten bewegen:)

Misschien dat het merk batterijen conflicten heeft met je toetsenbord? Je zou eens een (paar) ander(e) merk(en) uit moeten proberen:)

Melding is er nog steeds maar....

....Het duurt nu tig maal langer voor ie weer komt.
:D ...heb nu oplaadbare batterijen van de Hema (1,2 V - 2100 mAh) Deze gaan tot zo'n maandje of 2-3 mee voor ze weer opgeladen moeten worden.

Dus probleem opgelost....!!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan