André Klaver
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2002
Help, ik kan niet meer internetten. Als ik inbel (wanadoo/casema/breedband) krijg ik een blauw scherm met:
"Uitzondering OE is opgetreden op 0028: C001998E in VxD NDIS(01) + 00002636.Dit is aangeroepen vanaf 0028: C001BBB8 in V xD NDIS(01) + 00004860. U kunt mogelijk verder gaan. Druk op een willekeurige toets...enz."
Dat lukt een paar keer, terwijl het beeld steeds meer wordt vervuild totdat na een paar van deze meldingen de hele zaak vastloopt.
Het gebeurt als ik probeer in te bellen. Krijg dan de melding:
"Kan geen verbinding maken".
Na een nieuwe poging komt dan het blauwe scherm.
Afsluiten lukt ook niet, alleen na resetten en opstarten in veilige modus.
Scandisk vindt niets (nog iets geks, begon steeds opnieuw in veilige modus, maar liep wel door na normaal opstarten).
Spybot en AdAware vinden niets.
Virusscanner ook niet.
Win98SE opnieuw erover ook niet.
Ik ben nu ten einde raad. Wie o wie kan mij helpen?
"Uitzondering OE is opgetreden op 0028: C001998E in VxD NDIS(01) + 00002636.Dit is aangeroepen vanaf 0028: C001BBB8 in V xD NDIS(01) + 00004860. U kunt mogelijk verder gaan. Druk op een willekeurige toets...enz."
Dat lukt een paar keer, terwijl het beeld steeds meer wordt vervuild totdat na een paar van deze meldingen de hele zaak vastloopt.
Het gebeurt als ik probeer in te bellen. Krijg dan de melding:
"Kan geen verbinding maken".
Na een nieuwe poging komt dan het blauwe scherm.
Afsluiten lukt ook niet, alleen na resetten en opstarten in veilige modus.
Scandisk vindt niets (nog iets geks, begon steeds opnieuw in veilige modus, maar liep wel door na normaal opstarten).
Spybot en AdAware vinden niets.
Virusscanner ook niet.
Win98SE opnieuw erover ook niet.
Ik ben nu ten einde raad. Wie o wie kan mij helpen?