ulead photo express doet het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

grotebozewolf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Berichten
2
Hallo daar,

Op onze oude PC (windows XP) werkte ik al tijdenlang met Ulead Photo Expres 4.0. Nu een nieuwe PC (windows XP prof) en daarop de software geinstalleerd alleen het werkt niet! Het programma start op en geeft meteen een foutmelding en dat is alles.:confused:

Op de site van Ulead al ergens een tip gevonden dat ik een uvavi-bestand moest verplaatsen, dat heb ik geprobeerd, het programma start vervolgens foutloos op. Alleen ik KAN er niks mee.. ik kan geen foto's aanklikken om te openen, als ik dat doe krijg ik een foutmelding zonder tekst.

Hierna de proefversie van Ulead Photo Expres 6.0 van de site van Ulead gedownload. Deze werkt wel helaas alleen maar een beperkte tijd! En ik kan deze versie niet aanschaffen is niet in de winkel te koop en ook niet via Ulead omdat ik in NL woon. (vervolgens met hulp een crackfile geprobeerd zodat ik toch kan ulead-en maar gevolg is dezelfde lege foutmelding als bij mijn oude versie 4.0).

Ik vermoed dat het probleem zit in de windowsversie.. (op de oude PC draait Ulead nog steeds probleemloos) .. ik heb al de suggestie gehad dat het aan de videokaart zou kunnen liggen maar dan zou toch lijkt me de proefversie van 6.0 ook niet werken?

Iemand enig idee hoe ik (mijn legale) Ulead 4.0 werkzaam krijg?

UPDATE: na vierde keer opnieuw installeren, een poging gedaan om niet vanaf het origineel maar vanaf de kopie te installeren en dan niet via het automatische menu maar direct vanuit de juiste directory. Ook toen werkte het programma niet, maar na verplaatsen van uvavi-bestandje tot mijn grote verbazing doet ie het nu wel!!

Probleem is dus opgelost. Snappen doen we het niet maar het werkt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan