Ultimate Gearbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imhotep

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2003
UG is een site die gaat over de technische kant van het racen, en dan vooral het straatracen. Ik beheer de site dus en ik zou graag jullie mening willen vragen. Op de site zelf is niet echt veel te doen, maar op het forum gebeurd het allemaal. Het forum gebruikt een 'user-progress based' systeem, waarbij de users de auto's (p)reviewen. Dit kan zover gaan dat het vanaf een MacLaren F1 is tot een vroegere Porsche 365.

Graag jullie mening dus, en bij deze nodig ik jullie ook uit om lid te worden. :)

Groeten Imhotep.

oops, vergeten link te geven :p

http://ultimategearbox.vze.com

Laatst bewerkt:
Het ziet er best aardig uit, de donkere kleuren op de voorpagina worden goed gemaakt door het groen/rood/oranje. Op jouw forum is dat minder en die vind ik te donker. Ook vind ik die scrollbar bij ride o/t day niet echt nodig. Van mij krijg je een 8:thumb:

hmm... jammer dat je hem niet zelf gemaakt hebt... ik heb die lay-out al eens op www.freelayouts.com gezien...;)
dus eigenlijk kan ik niet zien wat je zelf gedaan hebt en dus ook geen cijfer geven...

De nieuwe layout komt nog, ik ben op zoek naar inspiratie... maar het beoordelen hier gaat eigenlijk niet om de layout zelf, maar meer over de inhoud. (Die nog aardig leeg is :()

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan