Ultra DMA CRC Error Count :warning: help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

therick

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Kan iemand mij vertellen wat dit is ? En wat er aan gedaan moet worden om het op te lossen?

fjp7hg.jpg

Laatst bewerkt:
dit kan gebeuren doordat de ide kabel beschadidgt is, ik zou me er geen zorgen over maken.

Je zou het kunnen verhelpen door de kabel te vervangen. De error zou dan moeten verdwijnen.

grtjs jjw

nou ik weet het niet maar bij mij heeft mijn hardeschijf na 2 maanden van aankoop al problemen veroorzaakt ik wist niet waar het aan lag mijn pc viel soms uit en liep heel vaak vast mijn zoon durfde soms niet een achter de pc te zitten omdat hij bang was dat hij weer vast zou lopen maar ik heb 1 week terug ook die test gedaan met HDTune 460 en ook dezelfde error als die van jou maar ik heb een andere hardeschijf gekocht en met de nieuwe heb ik geen error ik neem aan dat de kabel gewoon goed was omdat ik een paar keer de hardeschijf omgewisseld heb en bleef error geven met de oude meschien een fabrieksfout ik heb hem terug opgestuurd 2jaar fabrieks garantie nu maar afwachten wat ze zeggen en jij heb maar 1 ik had er 7212 x fout wowww wat een verschil

Laatst bewerkt:
het licht niet aan je harde schijf mogelijk, want die error zecht niets, zelfs ik heb die en ik heb nog wel sata. het vastlopen kan ook door de warmte komen.

nou , ik heb toevalig vandaag een telefoontje van alternate ontvangen dat het wordt vergoed ik had hem gisteren opgestuurd dus ik denk dat het gewoon defect was en goeie sevice gisteren opgestuurd vandaag al een belletje ben wel tevreden met de nieuwe schijf hij doet het echt goed ik open soms veel dingen en hij loopt niet vast of werkt niet vertragend:d:thumb:
en ik heb de pc overbelast door een spel op te starten en een test tegelijk uit te voeren hij loopt niet vast of ook niet vertraging op

Laatst bewerkt:
Ok, mooi om te horen. mij had vooral geholpen om ahci in te schakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan