Ultra Mobile Book PACKARD BELL

Status
Niet open voor verdere reacties.

robindr

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
40
Hallo,

Ik had me graag een laptop willen aanschaffen en kwam op krefel.be eentje tegen die me wel kan bekoren.

Ultra Mobile Book PACKARD BELL:
LINK

Wat is belangrijk (in volgorde van belangrijkheid):

- WIFI en netwerkkaart (internet) en mogelijkheid online te kunnen gaan via GSM/UMTS netwerk.
- Scherm moet ook bij zonneschijn leesbaar zijn aangezien hij veel buitenhuis zal worden gebruikt.
- Autonomie
- Mobiliteit
- Lage prijs

De laptop wordt gebruikt voor surfen op Internet en het beantwoorden van mails. Er zullen géén spelletjes op worden gespeeld. Ik ben me ervan bewust dat er geen cd-rom/dvd speler aanwezig is, maar dat lijkt me geen echt probleem te zijn (of zie ik iets essentieel over het hoofd?)

Kunnen jullie me op basis van mijn criteria bovenstaande laptop aanbevelen? Of hebben jullie misschien een beter voorstel?

Alvast bedankt!

Robin.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je 1 ding aanbevelen: GEEN packard hell rotzooi kopen. Dramatische dingen zijn het.
en die GPRS/UMTS, is dat nou echt zo belangrijk of vind je het gewoon leuk?
Lijkt me namelijk dat je met een dongel net zo goed af bent, aangezien je nogal heel erg beperkt wordt in je keuze als je persé een netbook met ingebouwde GPRS/UMTS wilt.

En de CD/DVD speler is niet persé nodig, maar wel aan te raden. Denk aan muziek luisteren (rippen wordt bijzonder moeilijk zonder cd speler), je computer herstellen (dit gaat zonder voldoende kennis van windows niet zonder cd speler), software installeren die je niet hebt gedownload, enzovoort enzovoort..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan