'Unable to check for updates' van CWSchredder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
In het programma CWSchredder klikken op 'check for update' levert sinds kort de volgende melding op : 'Unable to check for updates'. Er is op mijn PC niets gewijzigd, bijgekomen of eraf gehaald. Het doet zich voor van het ene op het andere moment !?!?!
Klopt dit (dat dit sinds kort niet meer kan), of is er iets anders aan de hand; of kan ik iets anders proberen.

Config. : WinXp+SP2; ZA-Pro 7.0.337 en AVG Virus 7.5.503

Het staat niet geblokkeerd in ZA pro?

Nee, en als ik ZA en/of AVG-anti virus 'uitzet', verandert er ook niets.
Ik blijf de melding 'Unable to check for updates' krijgen.

Het kan aan de de site liggen...........maar als het te lang duurt kan een her-installatie het probleem misschien ook oplossen.

Herinstallatie ? ? Er valt weinig te installeren. Het is toch 'n kwestie van
'dubbelklik' op het progje 'CWShredder.exe' en het volgende boxje verschijnt (zie jpg-bijlage) ! Vervolgens klik ik op 'Check for update' en daarna verschijnt het boxje met de melding 'Unable to check for updates'

Bijlagen

• CWSchredder.JPG
    CWSchredder.JPG
    73,1 KB · Weergaven: 43
Je hebt helemaal gelijk, tis al lang geleden dat ik het gebruikt heb. :o :rolleyes:

Oke, als anderen er ook tegen aan lopen, zal het bij mij geen kwestie van spyware (of erger) zijn.
Andere vraag : Je schrijft lang geleden dat ik het gebruikt heb. Betekent dit, dat je een beter werkend alternatief programma hiervoor hebt. Zo ja, welk programma ?

Oke, bedankt. Ik ga er eens op m'n gemak mee aan de slag.
Zo laat Ad-Aware SE Personal 1.06r1 op enig moment niets (meer) zien en vindt b.v. Housecall nog wat (weliswaar onschuldige) troep (low risk).
Het ene programma is (inderdaad) het andere niet.
Je hoort het nog.
Is overigens de Windows Defender van Microsoft geen goed alternatief (omdat je die hier niet noemt) ?

Laatst bewerkt:
Ik heb Superantyspyware en Adaware 2007 geinstalleerd en beide progjes vonden
'n aantal low-risk-gevallen. Niet allemaal identiek; dus de zin van meerdere spyware-progr. installeren is hiermee opnieuw bewezen.

Klopt, geen enkel programma vind alles. :)
En Windows Defender.......weinig ervaring mee, maar ik ben over het algemeen niet onder de indruk van (anti) malware programma's van Microsoft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan