Unable to Connect to news.knpplanet.nl? wat te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

schop1989

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2010
Berichten
9
Ik heb gewoon 3ports open staan om te download, maar nu doet het er nog maar 1.
en de andere 2 die proberen komt na even te staan:

Unable to Connect to news.knpplanet.nl:119 | 400 news.kpn.nl: Your host connection limit reached - newsmaster@planet.nl

weet niet echt wat ik hier mee aan moet...hopenlijk heeft iemand dit eerder meegemaakt
 
Hoeveel lijnen mag je bij kpn gebruiken?
Heb je een downloadlimiet op je abbonnement?
 
Kan je niet veel aan doen. Je hebt je limit bereikt.....lijkt mij duidelijk.

Met een Payserver heb je die ellende niet gelukkig.
 
Dus er staat dat je limiet bij het aantal hosts bereikt is.....als ik op Binaries4all kijk zie ik dit probleem vaker en alleen het terug brengen van je aantal connecties schijnt te helpen.


Ik heb deze ellende gelukkig nooit en haal een DVD binnen in 12 minuten tijd met 8 connecties.

Alhoewel ik ook te spreken ben over de gratis server van Ziggo haalt deze het gewoon niet bij een Payserver. Kleine investering ( 1.75 per maand voor mij omdat je mag delen bij Eweka) en nooit gezeur :thumb:
 
Laatst bewerkt:
kpn nieuwgroepen lijken eruit te liggen, kan ook niet downloaden.
 
Dus er staat dat je limiet bij het aantal hosts bereikt is.....als ik op Binaries4all kijk zie ik dit probleem vaker en alleen het terug brengen van je aantal connecties schijnt te helpen.


Ik heb deze ellende gelukkig nooit en haal een DVD binnen in 12 minuten tijd met 8 connecties.

Alhoewel ik ook te spreken ben over de gratis server van Ziggo haalt deze het gewoon niet bij een Payserver. Kleine investering ( 1.75 per maand voor mij omdat je mag delen bij Eweka) en nooit gezeur :thumb:

Ik heb kpn en dat blijft zo....is er dan een oplossing?
Kan een payserver ook met knpinternet? en hoe regel je dat?

heb je wat meer informatie? :p

alvast bedankt!
 
payserver is gewoon een betaalde server als je voor een betaald krijg je een gebruikersnaam een wachtwoord welke je moet invoeren bij je download programma, kan gewoon met kpn, bij kpn is er gewoon tijdelijk een storing, maar hopen dat dat snel over is.
 
Natuurlijk blijf je bij KPN, dat zeg ik toch ook niet.....
Ga naar www.eweka.nl en meld je daar aan en je hebt als je met Ideal betaald binnen een uur je aanmeld gegevens die je in de download programma invult net zoals je nu met je KPN News server gegevens doet.

Betalen gaat per maand en je krijgt twee weken en één week van te voren een herinnering dat je maand bijna afloopt. Betaal je niet is er niks aan de hand en loopt het gewoon af. Je zit er niet aan vast.
 
Natuurlijk blijf je bij KPN, dat zeg ik toch ook niet.....
Ga naar www.eweka.nl en meld je daar aan en je hebt als je met Ideal betaald binnen een uur je aanmeld gegevens die je in de download programma invult net zoals je nu met je KPN News server gegevens doet.

Betalen gaat per maand en je krijgt twee weken en één week van te voren een herinnering dat je maand bijna afloopt. Betaal je niet is er niks aan de hand en loopt het gewoon af. Je zit er niet aan vast.

En dan zou alles vloeiend moeten werken en heb ik de voordelen die ook op die site van Eweka staan? Zou wel uitkomst zijn!
Eweka inschrijven, Grabit invullen en ik download makkelijker voor 7,50 per maand?
 
ja kan natuurlijk nog niet over het snelheids limiet van kpn hoor :p
 
Yep, maar hou er wel rekening mee dat je niet sneller gaat downloaden dan de snelheid die bij je abonnement van KPN hoort hè....dus als je een 20 Mb abonnement heb ga je niet hoger dan dat.
Ik heb een 50 Mb abonnement bij Ziggo en haal die snelheid via Eweka ook netjes.

Sommige mensen vergissen zich daar nogal eens in vandaar dat ik het even meld.
 
eej mijn downloaden werkt weer, jouwe ook?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan