unable to load mouse

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubbele

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
896
Hoi

Ik wil tiberian sun (legale) installeren en nu krijg ik tezien als ik op install klik: unable to load mouse.
Andere spellen krijg ik wel gewoon geinstalleerd.
 
wat voor muis gebruik je (serial, ps2, usb) ?

Is het een origineel kopie van tibirian ?
 
Nieuwe muisdrivers staan erop.
Het is geen originele kopie van tiberian sun :) het is de originele gamecd.
Miischien als ik de muis uninstal en dan zonder de nieuwe muisdrivers probeer ?
Het is een usb mouse.
 
Geplaatst door dubbele

Het is een usb mouse.

misschien kan tiberian geen usb muis laden. Heb je geen 'gewone' ps2 muis om dat even te testen ?
 
Heb er nog nooit geen probs mee gehad, TS installeerde altijd netjes na een format en nu kan hij de mouse inene niet meer vinden pfffffffffff.
De andere spellen hebben geen moeite om de mouse te vinden.
Ik zal hem ook eens in een andere poort pluggen, moet nog ergens een verloopstukje hebben liggen van usb naar ps2.
oja en een ps2 mouse heb ik ook nog liggen, pak die wel even.
 
Oke ik heb er nu een ps2 mouse aan hangen en nu installeert hij wel. ben nu alleen mijn dubbelklik kwijt maar daar valt mee te leven :).
Wat is trouwens het verschil tussen usb en ps2 ???
 
Geplaatst door dubbele
Oke ik heb er nu een ps2 mouse aan hangen en nu installeert hij wel. ben nu alleen mijn dubbelklik kwijt maar daar valt mee te leven :).
Wat is trouwens het verschil tussen usb en ps2 ???

de manier van aansluiten:D

Usb word vaak pas in een echte windowsomgeving herkend. Weet niet meer wat tiberian sun voor omgeving gebruikt, maar blijkbaar herkend hij de vrij nieuwe usbdrivers niet.
 
Dat zou best eens kunnen dat de mousedrivers te nieuw waren. Normaal stond TS er al op voor de niuewe drivers er op gingen en dan deed alles het wel.
Ik laat hem voorlopig wel op ps2 staan :)

tnx voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan