Unattend installatie (syntax)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissen

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
7
Het volgende probleem.
Ik probeer een unattended Windows XP Pro SP2 installatie uit te voeren vanaf een dosprompt in windows 98.
Hiervoor heb ik al een Answer file gemaakt in Windows XP. Deze staat op een diskette als een winnt.sif file. Via het opstarten vanaf CD-Rom met de de diskette in de drive, werkt alles vlekkeloos.
Wil ik dus echter vanaf de dosprompt installeren via de volgende syntax:
d:\i386\winnt32 /s:d: /tempdrive:c: /unattend[5]:a:\winnt.sif

dan start de setup op, maar eindigt met het Help bestand over winnt32 syntax informatie

Ik heb ook al geprobeerd om de winnt.sif file anders te noemen (unattend.txt). Maar helaas.
Het probleem ligt echt in de laatste switch (diskette station is echt a:), wanneer deze wordt weggehaald verloopt de installatie wel (zij het met de inbreng van een gebruiker).
Kortom, wat moet er voor de laatste switch worden ingevuld?
 
Ik neem aan dat je systeembeheerder bent?

Op een Windows 98 vanuit Dos een unattended install, je zult wel weten waarmee je bezig bent,
maar ik heb alleen maar CD/DVD-methoden kunnen vinden.

Hier een uitgebreid overzicht van unattended installatiemethoden.

Waarom geen DVD gemaakt?

Het is niet het antwoord waarom je vraagt, misschien dat een andere helper het weet.
 
Ben idd bezig met een cursus systeembeheer. Hierin wordt van je verlangd dat je een unattend installatie van xp vanuit bijvoorbeeld windows 98 kunt uitvoeren. Ik ben het met je eens dat het wat omslachtig is, maar helaas...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan