undelete

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bazar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Om files te undeleten heb ik via Helpmij twee programma’s gedownload; t.w. undelete plus en pc inspector. Deze laatste spoort slechts enkele benoemde bestanden op. De andere “alles”. Helaas geen dbx bestanden van Outlook Express. Ik weet dat meerdere zijn verwijderd, maar toch geen succes. Klopt dat of doe ik iets verkeerds.

Ik ken de beide programma's neit, maar als je ze goed hebt gebruikt zegt m'n gevoel dat het mss al te laat is.

Wellicht. Maar ik weet dat er dbx bestanden gevonden kunnen worden. Het verbaast mij dat het niet lukt.

Nou, als je met beide programma's niets vind, zou ik al aannemen dat er inderdaad niets te vinden is.

Dat bedoel ik juist. Ik heb bewust Postvak In mails verwijderd en getracht terug te halen en dat lukt niet.

heb je mails uit postvak IN verwijdert of postvak in.dbx?

Van Postvak IN naar verwijderde item en van daaruit weer verwijderd. (Sorry voor het vertraagde antwoord).

Dan zoek je dus een oudere versie van postvak IN.dbx of Verwijderde items.dbx,
dat zal moeilijk worden:s

Eigenlijk zeg je dat een verwijderde, een verzonden enz. niet meer valt terug te vinden.

Min of meer.
Omdat dat slechts delen van die grote bestanden zijn waarin die mails worden bijgehouden. De kans dat ze al overschreven zijn is dus vrij groot.
Bovendien weet ik niet of de recoveryprogramma's ook zoeken naar veranderde bestanden of alleen naar verwijderde bestanden.

Jammer en vreemd. Als je in de dbx bestanden kijkt dan zie je dat daadwerkelijk per item, zoals in, uit, verwijderd enz. Bij openen via een hulpprogramma zijn de mailtjes zichtbaar. Jouw antwoord klopt dan. Bedankt voor je inzet.

Laat even weten of het gelukt is :)

Het programma haalde GEEN gedelete files terug. Alleen de reeds bestaande. Jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan